LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cillit BANG en het vuil is weg!
Cillit BANG en het vuil is weg!
Beste lezer,
Voor de Universiteit en Reckitt Benckiser zijn we bezig met een marktonderzoek. Reckitt Benckiser is de producent van Cillit Bang. Om ons onderzoek te doen hebben we de meningen van zoveel mogelijk consumenten of non-consumenten nodig. U kunt meedoen aan dit onderzoek, wat hoogstens enkele minuten duurt, door op de onderstaande link te klikken.
Onderzoek Cillit Bang
Ook zouden we graag uw mening horen over de reclame van Cillit Bang. Denkt u dat deze effectief is of niet? Alvast bedankt voor uw medewerking!
Met vriendelijke groet,
Mirja, Joëlle, Sebastian, Danny en Fabian
Voor de Universiteit en Reckitt Benckiser zijn we bezig met een marktonderzoek. Reckitt Benckiser is de producent van Cillit Bang. Om ons onderzoek te doen hebben we de meningen van zoveel mogelijk consumenten of non-consumenten nodig. U kunt meedoen aan dit onderzoek, wat hoogstens enkele minuten duurt, door op de onderstaande link te klikken.
Onderzoek Cillit Bang
Ook zouden we graag uw mening horen over de reclame van Cillit Bang. Denkt u dat deze effectief is of niet? Alvast bedankt voor uw medewerking!
Met vriendelijke groet,
Mirja, Joëlle, Sebastian, Danny en Fabian
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: Cillit BANG en het vuil is weg!
Die TV reclame?
Die is wel effectief ja. De huisstijl (paars) komt goed naar voren en de naam wordt vaak herhaald. Maar hij is tegelijkertijd ook mateloos irritant. Van de nagesynchroniseerde buitenlanders, van die Mediterraanse mannen en vrouwen met donkere haren en wenkbrauwen die er allesbehalve uitzien als Nederlanders. Blegh.
Nasynchroniseren van reclames is zooooooooooooo vervelend
Die is wel effectief ja. De huisstijl (paars) komt goed naar voren en de naam wordt vaak herhaald. Maar hij is tegelijkertijd ook mateloos irritant. Van de nagesynchroniseerde buitenlanders, van die Mediterraanse mannen en vrouwen met donkere haren en wenkbrauwen die er allesbehalve uitzien als Nederlanders. Blegh.
Nasynchroniseren van reclames is zooooooooooooo vervelend
Re: Cillit BANG en het vuil is weg!
Zakje blauw van Reckitt vond ik beter.
Re: Cillit BANG en het vuil is weg!
Jawel dat spul haalt al het vuil weg ,giet het maar eens over de bedenkers en reklame makers heen
Re: Cillit BANG en het vuil is weg!
Maar die mocht je maar maximaal 5 maal aan het touwtje door het water geslingeren.Zakje blauw van Reckitt vond ik beter.
Re: Cillit BANG en het vuil is weg!
Ik vind het gewoon een superirritante reclame. Zo fout nagesynchroniseerd! Brr. Alleen al een reden om het niet te kopen.
Re: Cillit BANG en het vuil is weg!
Ik dacht weleens gelezen te hebben dat ze in de reclamewereld irritatie gewoon als effectieve reclamemethode zien en ze daarom bewust zo maken en niet om kosten te besparen.
Re: Cillit BANG en het vuil is weg!
Klopt!! Zo werkt het bij mij tenminste ook altijd. Ik erger me kapot aan die "nep-reclame's" en daarom blijf ik er gewoon naar kijkenIk dacht weleens gelezen te hebben dat ze in de reclamewereld irritatie gewoon als effectieve reclamemethode zien en ze daarom bewust zo maken en niet om kosten te besparen.
[edit]
Ik lag en erger me dood aan bijvoorbeeld die bio-troep-stabiel reclame toch kijk ik er geregeld naar grrrrr wordt je toch gek van!!
Re: Cillit BANG en het vuil is weg!
Reclame is een prima manier om te onthouden van welke merken je GEEN producten wilt aanschaffen