Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
In 2020 een Hogedrukreiniger gekocht bij coolblue, hier ging en gaat alles goed, maar de service en bereikbaarheid van Karcher Nederland voor consumenten is bar en bar slecht, terwijl als je je als professioneel voordoet je binnen paar min iemand aan de lijn krijgt, maar telefonisch hebben ze het al jaren erg druk, zo druk dat ik ze met geen mogelijkheid kan bereiken.
Voor inmiddels de 3e keer is er een defect aan de spuitlans en atributen, eenmaal de spuitlans op het pistool gezet en ik wil deze er van afdraaien blijft een klein onderdeel in het pistool zitten waardoor ik geen andere accessoires erop kan zetten, ook lekt het intussen zo eg dat je jezelf ook helemaal hebt natgemaakt
Een mooi garantiecertificaat erbij gekregen waardoor ik garantie heb tot 17-11-2025, maar daar heb ik niks aan als ze niet reageren of bereikbaar zijn, heb ze deze mand op 3-4 al een email gestuurd met foto's en uitgebreide omschrijving van wat er mis is, maar ik krijg geen enkele reactie, telefonisch kom je gewoon niet tot een gesprek, het maakt niks uit of je om 9 uur of om 16 uur belt ze zijn altijd overbezet
Via hun site zou je middels een contactformulier een klacht kunnen indienen, maar dan moet ik ineens een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, geen idee wat, heb me destijds kunnen melden middels email en aankoopbon en daar kwam die garantie uit, heb me nooit geregistreerd, het rare is dat ik eerst via hun contactformulier een klacht moet voorleggen alvorens ik een geschil kan openen.
Hoe nu verder want ik kom er niet meer uit
Voor inmiddels de 3e keer is er een defect aan de spuitlans en atributen, eenmaal de spuitlans op het pistool gezet en ik wil deze er van afdraaien blijft een klein onderdeel in het pistool zitten waardoor ik geen andere accessoires erop kan zetten, ook lekt het intussen zo eg dat je jezelf ook helemaal hebt natgemaakt
Een mooi garantiecertificaat erbij gekregen waardoor ik garantie heb tot 17-11-2025, maar daar heb ik niks aan als ze niet reageren of bereikbaar zijn, heb ze deze mand op 3-4 al een email gestuurd met foto's en uitgebreide omschrijving van wat er mis is, maar ik krijg geen enkele reactie, telefonisch kom je gewoon niet tot een gesprek, het maakt niks uit of je om 9 uur of om 16 uur belt ze zijn altijd overbezet
Via hun site zou je middels een contactformulier een klacht kunnen indienen, maar dan moet ik ineens een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, geen idee wat, heb me destijds kunnen melden middels email en aankoopbon en daar kwam die garantie uit, heb me nooit geregistreerd, het rare is dat ik eerst via hun contactformulier een klacht moet voorleggen alvorens ik een geschil kan openen.
Hoe nu verder want ik kom er niet meer uit
-
- Berichten: 5199
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
U hebt het ding bij Coolblue besteld dus moet u daar zijn voor garantie. Met Karcher heeft u niets te maken.
Voor garantie moet u zich altijd bij de verkoper melden niet bij de fabrikant.
Voor garantie moet u zich altijd bij de verkoper melden niet bij de fabrikant.
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
Aangezien dat ding vier jaar oud is en TS zich blijkbaar beroept op fabrieksgarantie, is hij bij Karcher wel degelijk aan het goede adres. Alleen als hij een beroep zou willen doen op nonconformiteit, moet hij bij CoolBlue zijn.juliomariner schreef: ↑18 apr 2024 09:08U hebt het ding bij Coolblue besteld dus moet u daar zijn voor garantie. Met Karcher heeft u niets te maken.
Voor garantie moet u zich altijd bij de verkoper melden niet bij de fabrikant.
@TS: als je nou gewoon een nieuw account aanmaakt, dan heb je daarmee toch je inloggegevens om vervolgens een klacht in te dienen?
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
@marc, een nieuw o-ringetje doet wonderen mbt de lekkage.
-
- Berichten: 5199
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
@MM, dat ligt eraan wie die 4 jaar garantie heeft gegeven Karcher of CB
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
Gezien het garantiecertificaat en het gegeven dat het ding vier jaar oud is, ligt fabrieksgarantie meer voor de hand. Jij schreef dat je je altijd moet melden bij de verkoper, en dat is sowieso onjuist.juliomariner schreef: ↑18 apr 2024 10:19@MM, dat ligt eraan wie die 4 jaar garantie heeft gegeven Karcher of CB
-
- Berichten: 5199
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
Waarom ligt dat voor de hand. Er zijn genoeg leveranciers die extra garantie aanbieden buiten de fabrikant om.Moneyman schreef: ↑18 apr 2024 10:38Gezien het garantiecertificaat en het gegeven dat het ding vier jaar oud is, ligt fabrieksgarantie meer voor de hand. Jij schreef dat je je altijd moet melden bij de verkoper, en dat is sowieso onjuist.juliomariner schreef: ↑18 apr 2024 10:19@MM, dat ligt eraan wie die 4 jaar garantie heeft gegeven Karcher of CB
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
Simpel: omdat het meestal de fabrikanten zijn die met certificaten (vaak na registratie) werken.
Maar goed, het ging er natuurlijk mat name om dat jij schreef dat je altijd bij de verkoper moet zijn, en dat is gewoon een fout advies.
Maar goed, het ging er natuurlijk mat name om dat jij schreef dat je altijd bij de verkoper moet zijn, en dat is gewoon een fout advies.
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
Karcher biedt al jaren extra garantie op de Karcher K7. Na registratie bij Karcher ontvang je een certificaat die je vijf jaar fabrieksgarantie geeft.juliomariner schreef: ↑18 apr 2024 11:11Waarom ligt dat voor de hand. Er zijn genoeg leveranciers die extra garantie aanbieden buiten de fabrikant om.Moneyman schreef: ↑18 apr 2024 10:38Gezien het garantiecertificaat en het gegeven dat het ding vier jaar oud is, ligt fabrieksgarantie meer voor de hand. Jij schreef dat je je altijd moet melden bij de verkoper, en dat is sowieso onjuist.juliomariner schreef: ↑18 apr 2024 10:19@MM, dat ligt eraan wie die 4 jaar garantie heeft gegeven Karcher of CB
https://www.kaercher.com/nl/home-garden ... igers.html
Deze actie gaat buiten Coolblue om.
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
Karcher heeft die 5 jaar garantie gegevenjuliomariner schreef: ↑18 apr 2024 10:19@MM, dat ligt eraan wie die 4 jaar garantie heeft gegeven Karcher of CB
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
Dit garantiecerticaat zal ongetwiijfeld door Karcher verstrekt zijn, en om dit te ontvangen heb je destijds het toestel moeten registreren via een gebruikersnaam/wachtwoord.marc1766 schreef: ↑18 apr 2024 09:00Een mooi garantiecertificaat erbij gekregen waardoor ik garantie heb tot 17-11-2025,
Via hun site zou je middels een contactformulier een klacht kunnen indienen, maar dan moet ik ineens een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren,
Hoe nu verder want ik kom er niet meer uit
Kijk eens of je die gegevens kan terugvinden
Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home
Intussen contact gekregen bij Karcher, ook altijd leuk dat op het garantiecertificaat een email staat als Kaercher maar dat ze dit aangepast hebben naar Karcher, tja dan kun je zoveel mail sturen als je wil maar dan zal je nooit geen antwoord krijgen, maar inmiddels is het gerepareerd maar heb ik ineens een ander probleem.
Gisteren mijn hogedrukreiniger teruggekregen en wat denk je, ik heb het pistool en spuitlans niet gekregen, zit nu met een ( destijds ) duur apparaat wat gerepareerd is ( het grappige is dat met de hogedrukreiniger zelf het basisstation niks mis mee was) maar het probleem vooral met het pistool en spuitlans zat.
Heb op 1mei nog speciaal telefonisch contact over gehad toen ik in Mijnkarcher omgeving een tekst stond die ik niet begreep, daar stond namelijk in dat de spuitlans en hdpistool niet meegeleverd was en dat vond ik al erg vreemd want dat was juist het probleem waar het om ging, maar de persoon van de telefonische klantenservice verzekerde me dat het goed ging komen, niet dus.
Gisteren na ontvangst meteen met Karcher gebeld en het Probleem uitgelegd, men zou het voorval gaan doorsturen naar Karcher in Duitsland om te overleggen voor een oplossing, ikzelf gaf aan nu niks te kunnen aangezien niet alle ingestuurde stukken zijn teruggestuurd en van hen verwacht gewoon de ( schijnbaar zoekgeraakte ) accessoires te weten spuitlans en pistool toe te sturen die ik had toegezonden, ik kan iig nu weer een aantal weken wachten alvorens een antwoord te krijgen en het is nog maar de vraag wat voor antwoord dit gaat worden, ikzelf kan niet bewijzen dat ik alles gestuurd heb, evenals zij het tegendeel niet hard kunnen maken, maar het is toch raar te noemen dat ze überhaupt denken dat ik het pistool en spuitlans niet te hebben gestuurd, zeker omdat ik eerder ook al contact had per mail en foto's van die onderdelen
Gisteren mijn hogedrukreiniger teruggekregen en wat denk je, ik heb het pistool en spuitlans niet gekregen, zit nu met een ( destijds ) duur apparaat wat gerepareerd is ( het grappige is dat met de hogedrukreiniger zelf het basisstation niks mis mee was) maar het probleem vooral met het pistool en spuitlans zat.
Heb op 1mei nog speciaal telefonisch contact over gehad toen ik in Mijnkarcher omgeving een tekst stond die ik niet begreep, daar stond namelijk in dat de spuitlans en hdpistool niet meegeleverd was en dat vond ik al erg vreemd want dat was juist het probleem waar het om ging, maar de persoon van de telefonische klantenservice verzekerde me dat het goed ging komen, niet dus.
Gisteren na ontvangst meteen met Karcher gebeld en het Probleem uitgelegd, men zou het voorval gaan doorsturen naar Karcher in Duitsland om te overleggen voor een oplossing, ikzelf gaf aan nu niks te kunnen aangezien niet alle ingestuurde stukken zijn teruggestuurd en van hen verwacht gewoon de ( schijnbaar zoekgeraakte ) accessoires te weten spuitlans en pistool toe te sturen die ik had toegezonden, ik kan iig nu weer een aantal weken wachten alvorens een antwoord te krijgen en het is nog maar de vraag wat voor antwoord dit gaat worden, ikzelf kan niet bewijzen dat ik alles gestuurd heb, evenals zij het tegendeel niet hard kunnen maken, maar het is toch raar te noemen dat ze überhaupt denken dat ik het pistool en spuitlans niet te hebben gestuurd, zeker omdat ik eerder ook al contact had per mail en foto's van die onderdelen