LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aankoopbedrag

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Carri

aankoopbedrag

Ongelezen bericht door Carri »

Vanmiddag ging ik naar een grote doe hetzelf zaak en wilde daar o.a. deurbeslag kopen. Op een groot bord met demonstratiemodellen zocht ik een model uit. Met het erbij vermelde nummer vond ik het door mij gezochte beslag en de sticker met de prijs. Het viel mij op dat een ander deurbeslag vele malen duurder was. Aan een medewerker heb ik gevraagd hoe dat kwam. De duurdere was van roestvrij staal een degene die ik had was van nikkel. Maar het deed niet af aan de kwaliteit. Zelf heb ik het artikelnummer op het bord, op de doos met het beslag en de sticker gecontroleerd. Alle drie hadden ze hetzelfde artikelnummer! De prijssticker op het schap gaf een prijs aan van 48 euro en nog wat cent. Bij de kassa moest ik echter 149 euro afrekenen. Daar heb ik gelijk bezwaar tegen gemaakt. De medewerker met wie ik dit besprak heeft toen wel gelijk de sticker op het schap verwijderd. Bij de service-balie heb ik dit probleem neer gelegd. Ik vind dat ik dat moet betalen wat ze zelf in de winkel aangeven. Daar kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik de barcode had moeten 'lezen' dan had ik kunnen zien dat het niet het juiste artikel was. En ik kreeg te horen dat een andere klant waarschijnlijk de stickers verwisseld had. Ik moest het volle bedrag betalen. Ik ben daar niet mee akkoord gegaan en heb de winkel zonder spullen verlaten. Ook omdat de eerste medewerker er vanuit ging dat de 48 euro en nog wat het juiste bedrag was. Als een medewerker het niet kan zien hoe moet ik dan als klant de barcodes kunnen lezen?

Diana

Gesloten