LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canal+ en opzeggen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
jose ruskus

canal+ en opzeggen

Ongelezen bericht door jose ruskus »

Hoi iedereen

Ik ben een zeer ontevrede ex gebruiker. :twisted:
Ik ben nu als 5 maanden met een deurwaarder bezig om canal+ weg te krijgen.
En lukt dat?.
Neeeeeeee dus.
Mijn probleem is het volgende .
Ik heb 45 min aan de telefoon gehangen met canal+.
om op te zeggen.
Dit was in juli .:evil:

Ik vroeg aan een zeer vriendelijke jongeman die aan hun telefoon zat een adres om op te zeggen.
Nou zegt die jongeman dat dat helemaal niet nodig was want hij zou het noteren en laten verwerken mijn abbonement zou dus opgezegt worden op deze manier.
Toen ik hem vroeg hoe het dan zat met onze decoder .
Was zijn antwoord dat ik binnen enkele weken bericht zou krijgen dat ik hem kom verzenden op door hun kon laten ophalen.

Maar dat dit zo allemaal niet werkte kan ik 4 maanden later achter want Ik kreeg een mooie brief van een deurwaarder.
of ik ff wilde betalen.

Ik heb toen daar naar toe gebeld en dankzij een vriendelijke dame van het buro kreeg een postbus nr waar ik de decoder heen kon zenden
Maar daar bij ook een rekening nummer waar ik ff geld op mocht storten.

Ik bent toen zo vriendelijk geweest om een ieder geval de 3 opzeg maanden te betalen.
Klaar zou je zeggen nu ben ik er vanaf.
Nou nee helaas :evil:
Naar 3 vervolg brieven van mij naar hen en van hen naar mij.
Kreeg ik te horen dat ik ook nog ff een jaar lang reeds hun decoder moet betalen .
Want ik had aangetekend moeten :oops:
Nou ja zeg alsof ik dat niet weet.
Had ik daarvoor niet 45 minuten aan de telefoon gehangen.
Om een adres te krijgen om op te zeggen.

Wie is hier nu fout ik of canal+
Ik heb naar goed vertrouwen gehandeld.

Ik ben nu op het punt dat mijn betalingstermijn verlopen is en de zaak waarschijnlijk voor de rechter zal komen .
Nou laat ze maar komen ik ben er klaar voor .



Ik wens jullie dus via deze weg veel s6 met canal+
Want dat zal iedereen nodig hebben.

Groetjes jose

Gast

Re: canal+ en opzeggen

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben vorig jaar ons Canal+-abonnement opgezegd.

Komt er een paar weken later een brief van Canal+ waar het volgende in stond. Ze wilden mij condoleren met het overlijden van mijn man en wensten mij veel sterkte in deze moeilijke tijd. En het abonnement werd per direct opgezegd en de decoder werd opgehaald.

Ik moest heel hard lachen om deze brief, want mijn vriend en ik zijn niet getrouwd en hij is nog springlevend.

Ik denk dat ze iemand anders onze brief gestuurd hebben.

marco k
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2004 23:22

Re: canal+ en opzeggen

Ongelezen bericht door marco k »

Canal + werkt wel heel erg drempelverhogend als je wilt opzeggen.

Ten eerste is het al dat je moet bellen naar een betalend nummer waar je eerst (om sneller geholpen te kunnen worden) een keuze menu moet afluisteren om ergens uit te komen.

Vervolgens wil ik (op 9 maart )opzeggen (contract datum 1 april)en de de jongedame aan de telefoon zegt dat het geen probleem is maar dat ik wel een aangetekend schrijven moet zijn. Vervolgens stuur ik dit op en wat krijg ik terug? een brief dat mijn abonnement is opgezegd per 01-04-2005!!!!!! Ik zit er dus nog een jaar aan vast.........

Vervolgens heb ik hierop geschreven dat ik geen abonnement meer wens en krijg hier een standaardbriefje op hetgeen niet ingaat op de inhoud van mijn verweer. Ik stelde namelijk in mijn brief dat ik het belachelijk vind dat ik omdat ik negen dagen te laat ben met mijn aangetekend schrijven er nog een jaar aan vast zit..........

verder heb ik in januari al een brief gestuurd met een opzegging maar daar is nooit op gereageerd, deze was overigens niet aangetekend verstuurd aangezien ik hier niet van op de hoogte was. (had ik de kleine letters toch beter moeten lezen.......)

Kan dit zomaar? een jaar extra omdat ik 9 dagen te laat was met het officiele (volgens de kleine letters dus) opzeggen?????

wie heeft hier ervaring mee?

Reacties zijn van harte welkom

Groet

Marco Koopmans

Nol

Re: canal+ en opzeggen

Ongelezen bericht door Nol »

Het is heel erg flauw, maar het kan inderdaad blijkbaar, net zo flauw dat als je garantie 3 dagen is afgelopen en je kunt fluiten naar de service. Ik heb het met (stomstom) opzeggen gehad van een boekenclub, daar was ik ook een week te laat mee, maar daar hebben ze niet zoveel begrip voor. Uitzuigers zijn het ! Canal+ zijn kennissen van ons ook al maanden aan het opzeggen, zonder resultaat natuurlijk!

Gesloten