LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp retourservice

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Marit

Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door Marit »

In de catalogus van Wehkamp zag ik een leuke broek, bestelde deze, en kreeg deze thuisbezorgd. Echter de broek was niet naar wens en ook veel te klein. Dus gebeld met de retourservice, de broek zou worden opgehaald..... er kwam niemand. Na een week nogmaals gebeld, er werd mij verteld dat de selectvracht (de ophaaldienst) het erg druk had, en de dame van wehkamp beloofde dat de broek zou worden opgehaald. De broek werd niet opgehaald...
Ik kreeg een betalingsherinnering, ik belde wederom naar Wehkamp, hier vertelde zij mij dat ik de broek langer dan 10 dagen in mijn bezit had en feitelijk de broek had gekocht. De broek mocht niet meer worden ingeleverd, en ik moest betalen. Er kwam een brief waarin gedreigd werd met een incassobureau. Ik heb toen het bedrag van 46 euro maar overgemaakt, en ben opzoek naar iemand die in de broek past. Want ipv het maatje 40 wat op het label staat lijkt het meer op maatje 34.....
Dus als u iets besteld en toch wilt retourneren, let dan op dat ze het echt binnen 10 dagen ophalen, anders moet u ook betalen!!

Liza

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door Liza »

Dit is toch te gek voor woorden. Ik kan me haast niet voorstellen dat je dit pikt. Heb je al eens contact opgenomen met de consumentenbond, want dit is niet normaal hoor.
Ik heb zelf gelukkig wel een goede ervaring met de ophaalservice van Wehkamp, maar ik kan je wel zeggen dat ik dit dus niet had gedaan. En als ik jou was zou ik alsnog er werk van maken.
In ieder geval een brief, het liefst aangetekend, sturen met daarin je verhaal en zorg dat je alsnog je geld terugkrijgt.
Heel veel succes... en helaas heb ik geen maat 34 :-(

Groetjes,
Liz

F.L.Heerdink

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door F.L.Heerdink »

Helaas dat je betaald hebt want dat had volgens mij helemaal niet gehoeven. Maar je kunt altijd het geld terug eisen. Je hebt namelijk altijd het recht binnen een aantal dagen op je koop terug te komen en dat heb je aangegeven. En wees ook niet bang voor een incassobureau. Als ze iets willen, moeten ze dat nog altijd via de rechter doen en als dit was voorgekomen, had Wehkamp geen poot om op te staan want zij zijn in gebreke bgebleven.

R. Schinkel

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door R. Schinkel »

Ik heb een soortgelijke ervaring met otto maar dan gaan het om iets meer dan 46€, het betreft een computer plus bijbehoren ze weigerden het op te halen, dus moest ik het via het postkantoor doen.Na anderhalve maand was het daat aangekomen, maarrrrr er ontbrak volgens hun het een en ander. Ik ben nog steeds in een financiele strijd met hun verwikkeld en weiger dan ook te betalen voor iets dat ik retour heb gestuurd.

Lisette

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door Lisette »

Dit is niet netjes hoor. De retourenservice gaat inderdaad via Selektvracht. Maar als ze het daar druk hebben dan is dat niet het probleem van de klant toch???
(werk zelf bij Selektvracht)
Alleen had je misschien wat sneller kunnen reageren nada het niet opgehaald was? Maar het blijft een kwestie tussen de Wehkamp en Selektvracht waar de klant geen dupe mag worden. Ik zou een email of brief sturen naar de wehkamp. Ze staan er toch om bekend om dit soort zaken netjes op te lossen.
Succes verders

Dik Tevreden

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door Dik Tevreden »

Het volgende bericht geldt uiteraard niet voor mensen die niet anders kunnen:

Dames en heren, jongens en meisjes,

Weet u allen hoe dit probleem in de toekomst op te lossen is? Ga lekker de stad in, koop uw kledij en stort het belachelijk hoge bedrag aan rente (welke u normaal SCHENKT aan de Wehkamp) aan een goed doel. Uw Voordeel: 1) een frisse neus, 2) gekocht wat u werkelijk wilde, 3)uw geweten weer afgekocht.



tssssssssss....

lucinda

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door lucinda »

Als ik iets retour wil sturen naar de Wehkamp dan ga ik naar het postkantoor en het wordt gratis terug gestuurd. Ze kunnen moeilijk doen ("ze hebben een ophaalservice"), maar ik wil het gewoon via de post doen.

Ted

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door Ted »

Ik had laatst een honkbalknuppel besteld maat 67 kreeg ik maat 66 toegestuurd ,Wehkamp gebeld mocht ik ze allebei houden en hoefde ik maar één honkbalknuppel te betalen en kreeg nog 10% korting ook omdat ik binnen 6-maanden contant betaalde.

Als dat geen service is.

Ted.

Ander meisje

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door Ander meisje »

Hè Ted.

We zien jou ook overal hè? Je bent net de OAD. Kan je ook trouwens ook bij Wehkamp boeken!
Gr. A M

Ted

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door Ted »

Hoi AM,

Sinds ik zo'n kabelaansluiting heb surf ik me soms wezenloos over het net. Ik vind het wel leuk hier vind je wat en daar laat je wat. Of je bij Wehkamp kaartjes voor de OAD kunt boeken, weet ik niet maar ik ga meteen de service-afdeling bellen voor je en dan hoor je nog van me.

Groet,

Ted.

Ander meisje

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door Ander meisje »

Nee Ted.

Da,s ouderwets. Je hoeft niet te bellen. Als je toch aan het surfen bent (wel weinig wind nu) dan staat het al bij de Wehkamp site. Niet bellen dus maar internetten. Ik boek alles op het net. Ben net terug van een wekie Turkije ook met de OAD maar niet via de Wehkamp. Want als het niet goed was, kan je het toch niet omruilen of terug geven. Heb je geen 7 dagen bedenktijd. Dus gewoon op het net geboekt.
Zo, je bent weer helemaal bij. En succes ook bij het zoeken naar een ketakje.
Gr. A M

Ted

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door Ted »

Hoi,

Ik zoek wel kontakt met An lijkt me een heel mooi meissie. En als je mij de rekening stuurt, komt Wehkamp die reis volgende week bij je ophalen. Want ik begrijp dat je net 2-dagen terugbent. Wel snel zijn hoor want anders is de zichttermijn verlopen.

Groet,

Ted.

girl

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door girl »

Ik heb ook altijd goede ervaringen met Wehkamp. Toevallig recentelijk nog wat besteld. Maar van de week kreeg ik een WCK-overeenkomst thuis gestuurd......of ik die snel even wilde ondertekenen en terugsturen, zodat ik dan gemakkelijk kan blijven betalen in termijnen tot 1100 euro!!!!!!???

Hier heb ik al helemaal niet om gevraagd. Maar ben ik dan wel verplicht om deze overeenkomst te tekenen? Ik heb een bestelling gedaan van 250 euro, maar ik heb maar voor 150 euro aan kleding gehouden.
Wie heeft ervaring met dit WCK-overeenkomst en wil kan mij vertellen of ik inderdaad verplicht ben om dit te tekenen?

Hopend op een snelle reactie.......

lidi

Re: Wehkamp retourservice

Ongelezen bericht door lidi »

beste girl,wat is dit voor een formulier??
Ik heb ook altijd goede ervaringen met Wehkamp. Toevallig recentelijk nog wat besteld. Maar van de week kreeg ik een WCK-overeenkomst thuis gestuurd......of ik die snel even wilde ondertekenen en terugsturen, zodat ik dan gemakkelijk kan blijven betalen in termijnen tot 1100 euro!!!!!!???
vr.gt.lidi

Gesloten