LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pullman Silverline 'best getest' giftige matras

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Pullman Silverline 'best getest' giftige matras

Ongelezen bericht door angel1978 »

Jetsertje schreef:
berndv schreef:U concludeert dus direct dat pullman gif in zijn matrassen gebruikt
Nergens wordt dit door de TS geconcludeerd en dus is er ook geen spraken van smaad of laster.
Lees even de titel :roll:

Rika22
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 okt 2009 00:08

Re: Pullman Silverline 'best getest' giftige matras

Ongelezen bericht door Rika22 »

Om welk type Pullmanmatras gaat het eigenlijk, want de Consumentenbond had twee Silverline matrassen van Pullman aanbevolen. Is het type Premier (schuim) of Excellence (latex)? De soort afwerking kan ook een rol spelen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Pullman Silverline 'best getest' giftige matras

Ongelezen bericht door GJvdZ »

16again schreef:
berndv schreef:U concludeert dus direct dat pullman gif in zijn matrassen gebruikt, en dat u daar nu last van heeft. Zonder onderbouwing met feiten is dat gewoon laster en smaad.
Dit soort gezondheidsklachten gelijktijdig bij 2 personen , welke vrijwel zeker verband houden met de matras......dat zou ik zeker geen laster en smaad willen noemen.
Wij weten niet wat er nog meer in en om de woning is veranderd. Misschien heeft de buurman z'n schutting wel met illegale carbolineum behandeld (ik noem maar wat geks). Het zal niet de eerste keer zijn dat oorzaak en gevolg verkeerd met elkaar in verband worden gebracht.

BL2
Berichten: 5012
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Pullman Silverline 'best getest' giftige matras

Ongelezen bericht door BL2 »

Volgens mij is TS Kimmel al lang in slaap gevallen en het topic vergeten..........

sylvesterb
Berichten: 5052
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Pullman Silverline 'best getest' giftige matras

Ongelezen bericht door sylvesterb »

GJvdZ schreef: Wij weten niet wat er nog meer in en om de woning is veranderd. Misschien heeft de buurman z'n schutting wel met illegale carbolineum behandeld (ik noem maar wat geks). Het zal niet de eerste keer zijn dat oorzaak en gevolg verkeerd met elkaar in verband worden gebracht.
TS heeft maand geen last gehad toen matrassen op zolder stonden, beter lezen :)

Maar TS reageert nergens op, dus elke aanname kunnen we niet toetsen.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Pullman Silverline 'best getest' giftige matras

Ongelezen bericht door hänschen klein »

TS schijnt inmiddels 'overleden' te zijn ... want reageert niet!

Moneyman
Berichten: 31143
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pullman Silverline 'best getest' giftige matras

Ongelezen bericht door Moneyman »

hänschen klein schreef:TS schijnt inmiddels 'overleden' te zijn ... want reageert niet!
Dus tóch giftig, die matrassen :wink:

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Pullman Silverline 'best getest' giftige matras

Ongelezen bericht door gemist »

Moneyman schreef:
hänschen klein schreef:TS schijnt inmiddels 'overleden' te zijn ... want reageert niet!
Dus tóch giftig, die matrassen :wink:
In de vuurkorf met die dingen! :mrgreen:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Pullman Silverline 'best getest' giftige matras

Ongelezen bericht door crazyme »

gosewijn schreef:Als ik het zo lees is het niet de polyaether , die geur had al weg moeten zijn. Heb zo het idee dat de tijk het is, die geur kan erg lang ruiken . Mijn matrassen van Juli 2016 ruik je de stof ?tijk nog steeds maar niet hinderlijk.
Wat je kunt doen is de matras in een grote plastic zak doen,of heel goed inpakken in plastic en goed af tapen . Stofzuiger pakken , klein gaatje maken en stofzuigersteel er in stoppen en zak geheel leegzuigen ( lucht ) . als dat gebeurd is rustig weer op normale form laten komen , als het dan nog ruikt kun je stellen dat de tijk het is .
Zeker niet de polyether. Het is namelijk een pocketveer afgedekt met latex...
Zit ook jute in.

Dit lijkt op een allergische reactie, maar erg opvallend dat twee mensen exact dezelfde klachten hebben.

Om een "best geteste matras" als giftig te bestempelen doet mij vermoeden dat ts een boodschap de wereld in wil helpen en nooit meer terugkeert.
Laatst gewijzigd door crazyme op 22 mei 2017 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten