LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autohuur via EasyTerra.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Erik59De

Autohuur via EasyTerra.nl

Ongelezen bericht door Erik59De »

Een auto gehuurd via de website easyterra.nl [hyperlink verwijderd door moderator] bij FireFly op vlieghaven Málaga.
Speciaal erop gelet dat we een verzekering erbij namen waarbij de eigen risico wordt gedekt, want ik heb een gruwelijke hekel aan die geldblokkades op de creditcard.
Ik kies de optie uitgebreide dekking, Dekking van het eigen risico.
Dan ga je verder en klikt op de ok op de algemene voorwaarden en je betaalt.
Komen we bij Firefly en die zegt... oke er wordt €1000 op je creditcard geblokkeerd en ik geef aan... dat kan niet want bij EasyTerra heb ik een uitgebreide dekking genomen.
Aangezien er geen 1000 euro op de creditcard stond, waren wij verplicht om een andere verzekering te nemen. Extra kosten van €300.
Vervolgens vandaag een brief geschreven naar EasyTerra en dit probleem uitgelegd.
Dan blijkt dat onder de algemene voorwaarden de voorwaarden van FireFly verborgen zitten. En daar staat achteraf in:

De huursom is inclusief Afkoop Eigen Risico (CDW) en Diefstalverzekering (TP) met een Blijvend Eigen Risico van circa EUR 1,000.00
Deze tekst hoort heel duidelijk te staan als je met de boeking bezig bent,want niemand verwacht dat dit staat onder de algemene voorwaarden.
En zeker niet als je via de website te zien krijgt dat de eigen risico verzekert is.
Ik eis gewoon de terugbetaling van die verzekering en een tegemoetkoming van de extra kosten die ik heb moeten maken.
Bijlagen
De uitleg over die verzekering
De uitleg over die verzekering
easyterra3.jpg (40 KiB) 1750 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Dekking van het eigen risico kun je aanklikken
Dekking van het eigen risico kun je aanklikken
easyterra2.jpg (34.92 KiB) 1750 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door Radar op 22 dec 2016 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

stofzuigertje

Re: Autohuur via EasyTerra.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik zag via Google diverse berichten en liever via internationale grote zoals Hertz die hier ook vestiging heeft in NL waar je vooraf kunt boeken en klagen.

Gesloten