LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Botenverhuur Meerzicht te Midlaren

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
npaternotte

Botenverhuur Meerzicht te Midlaren

Ongelezen bericht door npaternotte »

Het middagje bootje varen op het Zuidlaardermeer liep voor ons uit op een teleurstelling. We hebben 2 motorbootjes gehuurd bij Meerzicht te Midlaren en zijn het meer op gegaan. Een van de boten liep steeds voller met water. Na verloop van tijd hield de motor van 1 van de bootjes er mee op. De motor was niet meer aan te krijgen, terwijl we midden op het meer zaten! De andere boot is hulp gaan halen bij de botenverhuur en in de tussentijd zonk de boot met pech.

De verhuurder is de gezonken boot gaan halen, maar er kon al niet meer voorkomen worden dat zaken als mobiele telefoons, zonnebrillen, portemonnees en fotocamera's gezonken waren. De inzittenden van de boot zijn door een rescue boot opgehaald en hebben, weer op de vaste wal, verhaal geprobeerd te halen bij Meerzicht. De verhuurder gaf echter niet thuis en suggereerde doodleuk dat het onze eigen schuld was dat de boot gezonken was! We zijn echt meer dan bot behandeld en weigeren hier ooit nog een boot te huren.

Dus mensen, wees gewaarschuwd en ga geen motorbootje huren bij Meerzicht te Midlaren!

antonh

Re: Botenverhuur Meerzicht te Midlaren

Ongelezen bericht door antonh »

Ik heb daar een paar jaar geleden het zelfde gehad.
Een zeilboot gehuurt die ook langzaam vol liep.
Hij luisterde niet naar het roer omdat het roer loszat.
Ik heb de boot toen aan de wal gelegd, terug gelopen en hem gezegd waar de boot lag.
Dat accepteerde hij niet en wilde de borg niet terug geven.
Daarop heb ik de politie gebeld en ik kreeg mijn geld meteen terug.
Stel hem aansprakelijk via je verzekering.
Succes.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Als je het water er met een emmertje weer uit kiepert hoef je niet te zinken. Dit is logisch en hoeft je dagje uit niet te verpesten. Het "hozen" kun je om toerbeurt doen. Als je moe bent en een broodje wilt eten met een roseetje kun je best even stoppen. GA DAARNA WEL DOOR ! ook al heb je er na het roseetje niet veel puf meer in. Het is onzin om zo boos te worden op de bootjesman.

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

@sjoegel,
je kunt wel merken dat je van een boot niet veel "sjoegel" hebt.
Je huurt een boot om te zeilen of om mee te varen.
En niet om te hozen :x :x :x

Gesloten