wie heeft er ook mee gemaakt dat je de avond voor een party bent afbericht.
wij zouden met 8 personen op zondag 22 mei 2011 komen voor een vrijgezellen party keramiek schilderen.de avond ervoor zijn we per mail door de mevrouw afgezegd.
omdat we al hadden betaald heb ik div.malen om mijn geld gevraagd,maar zij heeft te kennen gegeven dat bij afzegging je de helft van je geld kwijt bent.
volgens mij kan dat niet zomaar.omdat zij heeft afgezegd en niet wij! heb haar een aangetekende brief gestuurd,maar ze blijft bij haar besluit.we krijgen de helft van het geld niet terug!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de eerste keramiek kamer
Re: de eerste keramiek kamer
Wellicht is het raadzaam juridisch advies in te winnen bij een juridisch loket. Eerste adviesgesprek is doorgaans gratis.
Deze clausule lijkt mij op zijn minst onredelijk bezwarend. Dan zou je toch geen enkele meer door laten gaan? alleen maar annuleren.. lekker makkelijk verdienen
Het is ook mogelijk een aangetekende brief te schrijven en van de tegenpartij te vorderen dat deze binnen een redelijke termijn het bedrag terugstort op jullie rekening. Hierin vermeld je tevens dat indien te tegenpartij hier geen gehoor aan geeft dat zij dan in verzuim zijn en je vervolgens via andere wegen gaat proberen de vordering te innen waarbij de kosten hiervan volledig worden verhaald op de 1e keramiekkamer.
Het juridisch loket zou je op weg kunnen helpen met de formulering van de brief met bijbehorende artikelen.
Deze clausule lijkt mij op zijn minst onredelijk bezwarend. Dan zou je toch geen enkele meer door laten gaan? alleen maar annuleren.. lekker makkelijk verdienen
Het is ook mogelijk een aangetekende brief te schrijven en van de tegenpartij te vorderen dat deze binnen een redelijke termijn het bedrag terugstort op jullie rekening. Hierin vermeld je tevens dat indien te tegenpartij hier geen gehoor aan geeft dat zij dan in verzuim zijn en je vervolgens via andere wegen gaat proberen de vordering te innen waarbij de kosten hiervan volledig worden verhaald op de 1e keramiekkamer.
Het juridisch loket zou je op weg kunnen helpen met de formulering van de brief met bijbehorende artikelen.