LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring als verhuurder met Holiday Lettings co.uk

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Scorpio11

Ervaring als verhuurder met Holiday Lettings co.uk

Ongelezen bericht door Scorpio11 »

Holiday Lettings co.uk (HL) is een bedrijf in eigendom van Tripadvisor. Het geeft huiseigenaren de mogelijkheid om hun vakantiehuis op een website te plaatsen en daarmee ook op Tripadvisor.

HL biedt 2 pakketten aan. Een met variabele kosten en een met vaste kosten. Dit is allemaal logisch en normaal. Onze ervaring met de klantenservice is dit echter niet. Het lijkt wel of deze mensen opgeleid zijn om zoveel mogelijk bloed onder je nagels vandaan te halen. In plaats van het ondersteunen van hun klanten doen ze het tegendeel: het zo goed mogelijk tegenwerken.

Wij zijn benieuwd of er verhuurders zijn met hetzelfde soort ervaringen.

Keesy69

Re: Ervaring als verhuurder met Holiday Lettings co.uk

Ongelezen bericht door Keesy69 »

Ben ook een paar maanden, via Holiday Lettings en andere, bezig met de verhuur van mijn vakantie woning.
Het is me opgevallen dat bij alle 3 verhuurbedrijven die ik gebruik de klantenservice op een erg laag pitje staat. Eigenlijk niet van deze tijd. Blijkbaar is het niet nodig voor deze bedrijven om zo goed mogelijk te functioneren en verdienen ze op deze manier voldoende geld.

Holiday Lettings doet het volgens mij ietsje minder slecht. Het is maar net wie je aan de lijn krijgt. Maar inderdaad het is ongelooflijk dat dit zo allemaal kan werken.

Maar ja, dat idee heb ik ook van vliegmaatschappijen. Als je kijkt hoe je behandeld wordt. Gewoon niet van deze tijd.

foxrun

Re: Ervaring als verhuurder met Holiday Lettings co.uk

Ongelezen bericht door foxrun »

Wat een waardeloze verhuur site. Super klantonvriendelijk. Onmogelijk om contact te maken met de klantenservice. Hoezo klantenservice!!!! Boeking kosten zijn enorm, maar zijn niet te bereiken.
HELP!!!!!!

Gesloten