LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fletcher hotel overboekt
-
- Contacteer:
Fletcher hotel overboekt
Via de hotelactie van het Kruidvat hadden wij een kamer geboekt bij een Fletcher hotel. Vandaag werden we gebeld met de mededeling dat door een fout in het reserveringssysteem er maar liefst 40 kamers dubbel geboekt zijn op die dag. We kunnen een ander hotel boeken op dezelfde dag of op een andere dag naar hetzelfde hotel gaan. We vinden dit een erg mager aanbod. Wat kunnen we ter compensatie vragen/verwachten?
Re: Fletcher hotel overboekt
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Mij lijkt: iig minder als in geval van opzettelijke overboeking.anneke.siegmund schreef:Wat kunnen we ter compensatie vragen/verwachten?
-
- Contacteer:
Minstens een ontbijt maar ook dat is minimaal.
Een extra nacht lijkt me niet onredelijk
Een extra nacht lijkt me niet onredelijk
Ik zou eisen dat u een hele vakantie daar kunt doorbrengen. All-in natuurlijk. En twee huurauto's. En een jaarabonnement voor de Efteling. Voor het hele gezin. En een hond.
Een gratis ontbijtje zou een leuke geste zijn, aan de andere kant, ze opereren aan de onderkant van de markt, waar de marges dun zijn. Een nacht extra is 100% compensatie voor iets wat niks meer of minder is dan een eerlijke fout, die ze ook nog toegeven, dat vind ik wel wat overdreven om te eisen.
Wat mij betreft niets. Ze hebben een aanbod gedaan en dat is afdoende.anneke.siegmund schreef:Wat kunnen we ter compensatie vragen/verwachten?
Je had gereserveerd en dat gaat niet door. Het is niet zo dat je daar stond voor de balie, bepakt en bezakt op de dag dat je daar zou overnachten en toen pas te horen kreeg dat ze overboekt waren. Ruim op tijd is aangegeven dat ze door een fout overboekt waren.
-
- Contacteer:
Duidelijk. Enne...het was maar een vraag hoor
Een verdubbeling van je boeking, dus? Mij lijkt dat wel onredelijk.anneke.siegmund schreef:Een extra nacht lijkt me niet onredelijk
enne... wij geven gewoon antwoord hoor.anneke.siegmund schreef:Duidelijk. Enne...het was maar een vraag hoor
Compensatie moet in verhouding staan tot de geleden schade. Waar bestaat die uit? Niets lijkt me?