LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fotoshoot

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
jakelien

Fotoshoot

Ongelezen bericht door jakelien »

Afgelopen maart hebben wij een newborn shoot van onze zoon laten maken.
We hadden ons er erg op verheugd, maar al met al viel het tegen.
De fotografe was niet echt spontaan, ze kwam bij ons thuishet was lastig om het gesprek gaande te houden.
Nou ja, dit hoeft natuurlijk niet onder te doen voor de kwaliteit van haar werk.
Maar ook dit liet te wensen over. . Ze wilde graag dat onze zoon sliep, maar hij werd na 15 min wakker. . Van alles geprobeerd, maar slapen wilde meneer niet meer.
Dan maak je foto's dat hij wakker is, zou je zeggen..
Maar dit deed ze in eerste instantie niet.
Daarom hier maar om gevraagd, en uiteindelijk heeft ze wat foto's genomen.

De shoot kostte €125,-
Voor de shoot moest ik een aanbetaling doen van de helft en aan het eind van de shoot moest ik een overeenkomst ondertekenen waarin ik verklaarde de 2e helft voor 30 april te betalen.
In diezelfde overeenkomst verklaarde zij binnen 2 weken na de shoot de foto's te leveren.
Helaas hebben we uiteindelijk 4 weken moeten wachten.
De foto's die ze gemaakt heeft zijn wel redelijk geworden.
Nu vroeg ik mij af, hoe zit het nu met die overeenkomst, zij heeft zich er niet aan gehouden, moet ik dit dan wel doen?

Alvast bedankt voor jullie mening.

langste adem

Re: Fotoshoot

Ongelezen bericht door langste adem »

Er is schriftelijk vastgelegd dat u voor 30 april betaalt.
Of u nu 2 weken later de rekening betaalt omdat u de foto's ook 2 weken later heeft gekregen dan was afgesproken laat ik aan u zelf over.
Maar u moet hoe dan ook betalen.

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

En wat zij de fotograaf, nadat u natuurlijk contact over dit euvel hebt gehad.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

jakelien schreef:Afgelopen maart hebben wij een newborn shoot van onze zoon laten maken.
We hadden ons er erg op verheugd, maar al met al viel het tegen.
De fotografe was niet echt spontaan, ze kwam bij ons thuishet was lastig om het gesprek gaande te houden.
Nou ja, dit hoeft natuurlijk niet onder te doen voor de kwaliteit van haar werk.
Maar ook dit liet te wensen over. . Ze wilde graag dat onze zoon sliep, maar hij werd na 15 min wakker. . Van alles geprobeerd, maar slapen wilde meneer niet meer.
Dan maak je foto's dat hij wakker is, zou je zeggen..
Maar dit deed ze in eerste instantie niet.
Daarom hier maar om gevraagd, en uiteindelijk heeft ze wat foto's genomen.

De shoot kostte €125,-
Voor de shoot moest ik een aanbetaling doen van de helft en aan het eind van de shoot moest ik een overeenkomst ondertekenen waarin ik verklaarde de 2e helft voor 30 april te betalen.
In diezelfde overeenkomst verklaarde zij binnen 2 weken na de shoot de foto's te leveren.
Helaas hebben we uiteindelijk 4 weken moeten wachten.
De foto's die ze gemaakt heeft zijn wel redelijk geworden.
Nu vroeg ik mij af, hoe zit het nu met die overeenkomst, zij heeft zich er niet aan gehouden, moet ik dit dan wel doen?

Alvast bedankt voor jullie mening.
en wat is precies de reden, dat u zich niet aan het contract zou willen houden?
het lijkt me eerlijk gezegd nogal kinderachtig, tenzij u heel zwaarwegende redenen kunt bedenken om later of minder te willen betalen.

Gesloten