LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huur nooit een SCOOTER, QUAD, of KART bij corfuplus.gr

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
corfuman

Huur nooit een SCOOTER, QUAD, of KART bij corfuplus.gr

Ongelezen bericht door corfuman »

In onze vakantie bij SPIRO'S BIKES een Kart gehuurd voor 24 uur.
Na enkele uren Kart kapot gegaan (Versnellingsbak probleem).
Verhuurbedrijf kwam ons ophalen en een zeer onvriendelijke man wat later de eigenaar bleek te zijn, wilde meteen ons de schuld geven van het ontstane probleem. Wilde geld zien Duidelijk gemaakt dat ik niets ga betalen. Na een zeer onprettige terugreis naar zijn bedrijf werden we ondervraagd door zijn vrouw. Ook zij probeerde ons te manipuleren en mijn zoon ten opzichte van mij uit te spelen, om maar te horen dat wij iets verkeerd zouden hebben gedaan waardoor de Kart kapot is gegaan.
Na een zeer onprettige periode uiteindelijk mijn rijbewijs terug gekregen.
Mijn auto stond nog bij dit bedrijf en mijn autoleutels lagen in de bungalow 30 km verderop. Ik vroeg of ze ons wilde helpen voor vervoer,
ik had immers nog recht op 4 uur huur. Ze werden zeer onbehoorlijk en de eigenaar trok mij zijn kantoor uit. ( Geweldadig).
Dit waarschijnlijk omdat ze zeer gefrusteerd waren dat ze geen geld van ons konden vangen.

CONCLUSIE:

Huur nooit iets bij SPIRO'S BIKES ( WWW.CORFUPLUS.GR) in de
plaats Benitses en Tsaki op Corfu.

Uiteindelijk heb ik een taxi moeten nemen (40 euro)
Ook bleek de huur van de Kart 30 euro hoger te liggen dan op de site staat vermeld.

Stelletje OPLICHTERS en AFPERSERS zijn het.
Willen waarschijnlijk in de zomerperiode zo veel mogelijk geld uit de zakken van de vakantiegangers terkken.

De corfuman :evil:

MLF

Re: Huur nooit een SCOOTER, QUAD, of KART bij corfuplus.gr

Ongelezen bericht door MLF »

Ik heb gehoord dat je sowieso nooit een scooter enz moet huren in Griekenland ivm verzekering, stuk gaan van spullen enz.

Gesloten