Beste mensen,
enthousiast hebben mijn man en ik een reis geboekt via internet naar Italie bij het bedrijf bungalow.net. We waren al weken aan het surfen maar hadden toch opeens een keuze gemaakt.
We hebben netjes alle gegevens via e-mail gekregen en ik heb de factuur ook gedownload, echter het precieze adres hebben we nog niet gekregen omdat we eerst de betaling moeten doen liefst via visa.
De schrik slaat ons nu om het hart, de reisorganisatie is niet aangesloten bij anvr, maar wel bij thuiswinkel.org.
We durven eigenlijk niet te betalen, maar wat moeten we nu doen?
Is er iemand die ons raad kan geven en/of die goede of andere ervaring heeft bij Bungalow.Net uit Zwolle?
Alvast bedankt voor uw reactie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internetboeking!
-
Re: internetboeking!
Via de e-mail die je hebt gekregen antwoorden dat je er van af ziet. Ga niet in zee met een reisorganisatie die niet is aangesloten bij de ANVR. Je vraagt om problemen!
En wat je niet betaalt hoef je ook niet terug te krijgen.
En wat je niet betaalt hoef je ook niet terug te krijgen.
ff googlen:
Bungalow.Net. Naam. Bungalow.Net. Adres. Wilhelminasingel 7 8011 JS Zwolle. Telefoon. 038-3330101. Email. [email protected]. Homepage. Bungalow. ...
Bungalow.Net. Naam. Bungalow.Net. Adres. Wilhelminasingel 7 8011 JS Zwolle. Telefoon. 038-3330101. Email. [email protected]. Homepage. Bungalow. ...
Wij hebben ook eens geboekt via internet, en zie hier de liefde voor croatië is geboren. www.croatia-hrvatska.nl wij gaan er nu al voor de 6de keer heen en nooit problemen gehad. Hoezo de reisorganisatie is niet aangesloten bij anvr, maar wel bij thuiswinkel.org. Gewoon vragen om een aanbetaling te doen en bij aankomst alles betalen. Wij doen dit al jaren en we hebben daar mee vertrouwen opgebouwt. Nee wij boeken via internet en hebben zo meer geld over voor een leuke vakantie.