LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan visum van Vietnamvisa.org niet meer openen(site-offline)

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
gj_oosting

Kan visum van Vietnamvisa.org niet meer openen(site-offline)

Ongelezen bericht door gj_oosting »

25 december kreeg ik via Vietnamvisa.org een mail met een link naar mijn visa op hun website. Keurig.
Link geopend en ik zag mijn visum. Nu wilde ik vandaag mijn visum uploaden en uitprinten, is de website offline/down. Na veel speurwerk op het web kwam ik ergens op een afgelegen website een nieuwsbericht tegen dat ze vanwege Nieuwjaar tot 5 januari 'gesloten' zijn. Ik vertrek 6 januari naar Vietnam. Moet ik daar nu gewoon op wachten? Ik vertrouw het niet helemaal.

"Vietnamvisa.org has announced that its staff will be out of office during the New Year Holiday. Customers are advised to apply for a visa after 5th January, 2015."

Weet iemand meer? Heeft iemand ervaring met deze website?

G.J.Oosting

gj_oosting

Re: Kan visum van Vietnamvisa.org niet meer openen(site-offline)

Nee, vietnamvisa.org ... Als je vietnam visum zoekt in google krijg je die als eerste hit.

gj_oosting

De website deed het wel een week geleden en ik heb een betaling gedaan en mail gekregen van de organisatie. Leek professioneel. Kon toen ook mijn visum on arrival openen. Dat maakt het vreemd. Het onderstaande bericht zou een mogelijke (maar vreemde) verklaring kunnen zijn:
http://www.prweb.com/releases/2014/12/prweb12418109.htm

Het probleem is juist dat hij blank blijft. Zo was het dus niet een week geleden.

gj_oosting

OPGELOST! Site is inmiddels weer online en visum geprint! :D :D :D :D

Gesloten