
Het Resort heeft dus slechts één nacht in rekening gebracht bij hotel beds. De overige 2 nachten waren dus ook al door ons betaald aan booking.com. Via Hotelbeds weten we dat zij ook slechts één nacht in rekening hebben gebracht bij Agoda. Het geld van de andere 2 nachten staat dus op rekening van A. Agoda of B. Booking.com.
Agoda geeft continue aan dat wij met onze vraag bij Booking.com moeten zijn. Wij hebben dan ook inmiddels (niet overdreven) meer dan 10x proberen te bellen. Na uren in de wacht te hebben gestaan krijgen we maar niemand aan de lijn.
Daarnaast hebben wij gemaild, de eerste keer kregen wij nog een reactie, met de mededeling dat we met onze vraag naar Agoda moesten. Op de mails die we daarna hebben gestuurd volgde geen enkele reactie meer.
Wij zitten met onze rug tegen de muur en hebben geen idee meer hoe we ons geld (wat best een behoorlijk bedrag is) nog terug kunnen krijgen. Bovendien hebben we natuurlijk extra kosten gemaakt omdat we een ander hotel moesten boeken én hebben we inmiddels al wekenlang ellende om ons geld proberen terug te krijgen.
Heeft iemand ooit soortgelijke problemen gehad, en is dit uiteindelijk opgelost? Het moet toch niet zo kunnen zijn dat een bedrijf als Booking.com al weken niet bereikbaar is. Zowel telefonisch al per mail niet? Het gaat om een kwestie die al vanaf begin juli speelt. Wij zijn erg benieuwd naar andere ervaringen.
Groet,
Ingrid