LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mens & Relatie :-(

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Dutchpops

Mens & Relatie :-(

Ongelezen bericht door Dutchpops »

Ik heb recentelijk telefonisch contact gehad met een consulente van Mens&Relatie. Ik vroeg haar naar de tarieven (stonden niet op de website).
Veel wollig gepraat en na veel duwen en trekken een antwoord: €1280/jaar incl. BTW.
Daarop vroeg ik hoeveel ontmoetingen ik kon verwachten en hoe het percentage man/vrouw zich verhoudt in haar kaartenbak. Wéér veel wollig gepraat, draaikonterij en niets concreets.
Vervolgens vroeg ik haar om mij een contract toe te sturen voordat we een intakegesprek zouden hebben. Dát was niet de bedoeling. “Ik ga toch niet zomaar een contract opsturen”! Waarom toch al die zakelijke vragen. Het is een kwestie van goed vertrouwen.
Ik antwoorde dat dit wel degelijk een zakelijke overeenkomst betrof en dat mensen van goed vertrouwen meestentijds op het kerkhof terechtkomen. Nogmaals probeerde ik haar vriendelijk te bewegen mij het geschatte aantal ontmoetingen in 1 jaar te geven en het verhoudingspercentage man/vrouw in haar kaartenbak. Ze vond het blijkbaar allemaal lastig en vroeg me waarom ik het toch zo zakelijk bekeek. Daarop antwoordde ik stoïcijns dat ik het heel normaal vind te willen weten wat ik voor zo’n grote som gelds kan verwachten. Blijkbaar stond het water haar aan de lippen en “viel ze me aan” door te zeggen: ik betwijfel sterk of u wel op zoek bent naar een partner”. Dat deed de deur dicht. Ik meldde haar dat dit brutaal en een regelrechte persoonlijke aanval op mij was en bedankte voor het gesprek.
Ik zie deze organisatie als een Lijkenpikkersbende. Ze profiteren van de zwaktes van mensen en van mensen die niet weerbaar zijn. Dit wilde ik graag kwijt op deze site. Wie weet wordt het ooit eens aanhangig gemaakt op de televisie. Van mij mag het!

lottyvanzetten

Re: Mens & Relatie :-(

Ongelezen bericht door lottyvanzetten »

September 2011 ingeschreven bij Mens en Relatie nadat ik een zeer enthousiaste consulente uit Huizen op bezoek had! Zij zag het helemaal zitten....en tegen een enorm bedrag zou ik minimaal 3 partnervoorstellen in één jaar toegewezen krijgen. In januari 2012 via andere consulente een "partnervoorstel "waarbij géén enkele match was. eigen consulente beloofd dat dit voorstel niet mee zou tellen en bood haar excuses aan. Ze belooft mij sowieso elke maand telefonischop de hoogte te houden Twee maal belde ze mij in het afgelopen jaar op met de eerste maal;deze man is te oud doen we maar niet en tweede maal deze man is te rustig past niet bij jou! Verder belt zij mij nooit! Ik bel haar dus maar om toch te laten weten dat ik wat verwacht voor dit bedrag.
September 2012; er wordt mij gratis verlenging van een half jaar aangeboden en consulente belooft wederom vol enthousiasme van alles en zegt elke maand te bellen...Niks dus!Bel het hoofdkantoor en krijg een onbeschofte man aan de telefoon die mij verwijdt dat ik te veel eis...golfer,hbo-niveua etc etc. Waarop ik verteld dat mijn profiel samen met consulente is gemaakt en vooral ook door consulente en dat ze mijn "eisen "ook voordat de overeenkomst werd afgesloten wisten!
Deze man beweerde nu dat er 3 partnervoorstellen waren geweest,dus die 2 zgn belletjes waren dus opeens wel voorstellen? Consulente gebeld en zij was het geheel met mij eens;tellen niet mee!En het hoofdkantoor moest het wat genuanceerder zien.Consulente gaf toe dat zij wat erg positief is maar vond dat ik gewoon maar door moet gaan!
Ik vind dat ik recht op mijn geld heb daar zij niks hebben geleverd! En dit gaat ook echt niet meer lukken.
Ik hoop dat niemand meer in deze organisatie stinkt.je bent veel geld kwijt en zij leveren totaal NIKS!
Slijmerige semivriendelijke consulente met wazig geklets!Hoofdkantoor is enorm onbeschoft!
Veel regels waar jij je moet aanhouden en géén regels waar zij zich aan behoten te houden!

JanTinusPlukvet

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Voor 1280.- kunt u heel wat keren per jaar naar een kroegie, restaurantje, terrasje met een goede vriend/vriendin.
Zelfs als u alle consumpties betaald voor die vriend(in) weet ik bijna zeker dat de kans van slagen om (met behulp van) die vriend(in) héél makkelijk iemand kunt tegenkomen die wél aan uw wensen voldoet.
Ennehhhh,...lukt het dan toch niet binnen 1 jaar, dan heeft u voor die € 1280.- in ieder geval heel veel meer plezier gehad dan van het relatiebureau.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

JanTinusPlukvet schreef:Voor 1280.- kunt u heel wat keren per jaar naar een kroegie, restaurantje, terrasje met een goede vriend/vriendin.
Zelfs als u alle consumpties betaald voor die vriend(in) weet ik bijna zeker dat de kans van slagen om (met behulp van) die vriend(in) héél makkelijk iemand kunt tegenkomen die wél aan uw wensen voldoet.
Ennehhhh,...lukt het dan toch niet binnen 1 jaar, dan heeft u voor die € 1280.- in ieder geval heel veel meer plezier gehad dan van het relatiebureau.

Sorry,als je hier intrapt ben je...nou ja laat maar.
Idd wat jan tinus zegt....

JanTinusPlukvet

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

het voordeel als je geregeld met een vriend(in) naar de kroeg gaat, je 'gespreid' kunt betalen. Komt het een keer een maandje niet uit, dan gaat u niet.
Een relatiebureau dient u direct (en vooraf zonder garanties!) de volle mep te betalen.

Overigens een tip voor als u geen vriend(in) heeft die geregeld met u op stap wilt of kan:
Paltalk, Een (internationaal) chatprogramma. In eerste instantie geheel gratis.
U kunt daar allerlei chatrooms ingaan. U kunt internationaal gaan, maar ook nationaal. U kunt kiezen uit 1000den chatrooms. De landen zijn apart in categorie gebracht. Per land soms meer dan 50.
U kunt daar, naast de algemene chatrooms ook privechats houden. Dit alles is nog steeds gratis.
Ook webcam is mogelijk, maar dan voor korte duur met een matige beeldkwaliteit (30 sec of 1 minuut zoiets)

Mocht u wederzijds meer interesse hebben in elkaar kunt u binnen dat programma ook langer uw webcam gebruiken.
Wilt u de ander langer spreken zijn hieraan zijn wel kosten verbonden. U kunt kiezen uit meerdere abonnementen. ( vooral met het oog op de kwaliteit van de beelden).
Als u besluit de webcam te gebruiken zal de ander in de regel die ook hebben en weet u dus dat ook die ander een abonnement heeft. (Er wordt geen verschil gemaakt tussen mannen of vrouwen, ieder betaald hetzelfde)
De kosten van het duurste abonnement (het mooiste en snelste beeld) zijn geloof ik iets van € 50.- per jaar.
Ook bestaat er de mogelijkheid om dan met microfoon tegen elkaar te praten.

Een heel stuk goedkoper dan welke datingsite dan ook, laat staan relatiebemiddelingsbureau.

Ok, het is niet specifiek een datingprogramma/datingsite of bemiddelingsbureau, maar meer bedoeld om zo eens voor de vuist weg een chat te houden. Tóch is de kans groter daaruit een relatie te vinden dan van welk bemiddelingsbureau dan ook.

Overigens; ik weet dat er ook vele chatrooms daar zijn die Engelse les geven. Veel Aziaten willen wel Engels leren, maar hebben het geld niet voor een studie. dat verzorgen dan anderen die er meer kennis van hebben.
er zijn npg veel meer categoriën chatrooms, dus er kan ook gezocht worden op wederzijdse interesse.

edit:
Enkele toevoegingen en:
ik wens TS met deze (veel goedkopere) tip dan ook veel geluk met het zoeken naar een geschikte partner.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Sluit ik me bij aan,
Snap heus wel bepaalde leeftijd is het niet makkelijk,partner te vinden ....
Zeg boven de 35 is het al wat moeilijker...mensen hebben allemaal al achtergrond,je stapt niet meer zoveel etc etc etc.

Maar van dit soort buro.s gaan mijn haren overeind staan..

Mijn buuv exht die zweerde daten via pc af!! 60 jr is ze maar je zou zeggen 45...
Maart ingeschreven beetje aangeschoten was ze samen met vriendinnen,geloof het of niet...ze woont nu samen,serieuze man,leuke vent...kan ook verkeerd gaan maar...

Deze sites zijn niet zo duur???
Maar deze bedragen....geloof er niet in en ze spelen op je gevoel in,je wilt graag partner dus maken zehet nog mooier als dat het is...

Geloof me snap best dat je naar partner verlangt,zou meneer rozemarijn ook niet willen missen,gezelligheid ....

Maar kijk uit...

Hopelijk vind u in 2013 een lieve partner!!

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Dutchpops schreef:Ik heb recentelijk telefonisch contact gehad met een consulente van Mens&Relatie. Ik vroeg haar naar de tarieven (stonden niet op de website).
Veel wollig gepraat en na veel duwen en trekken een antwoord: €1280/jaar incl. BTW.
Daarop vroeg ik hoeveel ontmoetingen ik kon verwachten en hoe het percentage man/vrouw zich verhoudt in haar kaartenbak. Wéér veel wollig gepraat, draaikonterij en niets concreets.
Vervolgens vroeg ik haar om mij een contract toe te sturen voordat we een intakegesprek zouden hebben. Dát was niet de bedoeling. “Ik ga toch niet zomaar een contract opsturen”! Waarom toch al die zakelijke vragen. Het is een kwestie van goed vertrouwen.
Ik antwoorde dat dit wel degelijk een zakelijke overeenkomst betrof en dat mensen van goed vertrouwen meestentijds op het kerkhof terechtkomen. Nogmaals probeerde ik haar vriendelijk te bewegen mij het geschatte aantal ontmoetingen in 1 jaar te geven en het verhoudingspercentage man/vrouw in haar kaartenbak. Ze vond het blijkbaar allemaal lastig en vroeg me waarom ik het toch zo zakelijk bekeek. Daarop antwoordde ik stoïcijns dat ik het heel normaal vind te willen weten wat ik voor zo’n grote som gelds kan verwachten. Blijkbaar stond het water haar aan de lippen en “viel ze me aan” door te zeggen: ik betwijfel sterk of u wel op zoek bent naar een partner”. Dat deed de deur dicht. Ik meldde haar dat dit brutaal en een regelrechte persoonlijke aanval op mij was en bedankte voor het gesprek.
Ik zie deze organisatie als een Lijkenpikkersbende. Ze profiteren van de zwaktes van mensen en van mensen die niet weerbaar zijn. Dit wilde ik graag kwijt op deze site. Wie weet wordt het ooit eens aanhangig gemaakt op de televisie. Van mij mag het!
Vermoedelijk had zij het idee met een grapjas oid te maken te hebben, dat soort nummers zijn voor elke idioot te vinden en te bellen. Overigens bevestigen kreten als "persoonlijke aanval" en "lijkenpikkersbende" mijn vermoeden dat de waarheid wel eens in het midden kon liggen in dit geval..

Gesloten