LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nationale tijdschriftenbon

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
bert ter laan

nationale tijdschriftenbon

Ongelezen bericht door bert ter laan »

Ik kreeg een bon t.w.v.35 euro. Ik koos een abonnement op Bloem en Plant.Ik krijg 6 nummers voor 35 euro.In het eerste tijdschrift die ik krijg zie ik een aanbieding: 6 nummers voor 17,50 ! Ik vraag aan de Nationale tijdschriftenbon waar die 17,50 is gebleven. Antwoord : deze aanbieding geldt niet voor de Nationale Tijdschriftenbon. Conclusie koop geen Nationale tijdschriftenbon, dat kost de gever geld!

Maarten G

Re: nationale tijdschriftenbon

Ongelezen bericht door Maarten G »

Helaas heb ik ook geen goede ervaringen met de nationale tijdschriftenbon. In september een tijdschrift besteld, het 1e nummer zou eind oktober worden geleverd. In november nog niets ontvangen, dus een mail gestuurd aan de klantenservice. Geen reactie gekregen. Intussen kwam ik er zelf achter dat het tijdschrift, Snowboarder Mag, is opgeheven en vervangen door een digitaal magazine. Aangezien ik geen interesse heb in het lezen van tijdschriften op een computerscherm, nog maar een mail gestuurd met de vraag of ik een ander tijdschrift mag uitkiezen. De klantenservice reageert dit keer wel, maar gaat niet in op mijn vraag. Ze geven aan dat 'het allemaal wat mis is gelopen' en dat ik de inlogcodes voor het digitale magazine alsnog krijg. Inmiddels zijn we weer een week verder en nog geen code ontvangen... Ik heb ook een review op hun eigen site ingevuld maar kreeg de (automatische) reactie dat deze niet geplaatst wordt omdat de review negatief is.
Laatst gewijzigd door Maarten G op 18 dec 2014 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Maarten G

Re: nationale tijdschriftenbon

Ongelezen bericht door Maarten G »

Aangezien de klantenservice van de Nationale Tijdschriftenbon nog steeds niet op de mail reageert, heb ik zelf nogmaals contact opgenomen met de uitgever van het tijdschrift. Zij hebben dezelfde dag ervoor gezorgd dat ik alsnog het 1e tijdschrift heb ontvangen. Mijn advies: bestel je abonnement rechtstreeks bij de uitgever of koop losse exemplaren in de winkel, dat bespaart een hoop tijd en ergernis en is in veel gevallen goedkoper.

Gesloten