Gisteren terug gekomen van vakantie blijkt dat mijn schoonouders de door ons naar hun doorgestuurde krant niet hebben ontvangen.
Eerst denk je nog dat je zelf een fout hebt gemaakt maar in de bevestiging van NRC Next staat gelukkig de goede periode en het goede adres.
Maar even bellen hoe dat nu zit en dan maar een financiële compensatie vragen voor de ruim 3 weken dat de krant niet bezorgd is.
Zo simpel blijkt het helaas niet te zijn.
NRC Next is bezorgd op het verkeerde adres (dus niet op ons adres en niet bij mijn schoonouders), die mensen hebben gebeld dat ze geen abonnee zijn en de krant niet willen en daarmee is voor NRC Next de kous af.
Dat wij de krant niet hebben ontvangen en dat mijn schoonouders hem niet hebben ontvangen doet niet meer ter zake, dan hadden ze maar een bezorgklacht moeten doorgeven (alsof je weet hoe dat moet als je geen abonnee bent).
Dat hiermee een potentiële klant geen klant wordt en een tevreden klant een ontevreden klant telt blijkbaar niet.
Tip voor de rest: als je de krant in de vakantie bij iemand anders laat bezorgen geef dan ook de gegevens door waar ze naar moeten bellen als er met die bezorging iets niet goed gaat
Wij gaan dat voortaan in ieder geval doen, maar niet meer voor de NRC Next, die zeggen we zo snel mogelijk op. Een krant die zo met klachten van zijn klanten omgaat (die ook nog duidelijk aan NRC Next te wijten zijn) willen wij niet langer ontvangen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NRC next vakantie bezorging faalt
Re: NRC next vakantie bezorging faalt
Je kan gewoon op de website van de krant vinden hoe je een klacht moet indienen. Daar heb je de krant niet voor nodig. Als de bezorger een fout gemaakt heeft, maar er komen geen bezorgklachten dan kan een uitgeverij ook niet zo veel doen natuurlijk.
Tja, je hebt al een internet verbinding, wat moet je dan met een papieren krant? Harstikke duur en staat vol met oud nieuws. Laat deze geweldige bezorg 'service' gewoon eens een mooie aanleiding zijn om dat dure abonnement op te zeggen en over te stappen naar de nieuwsvoorzieningen van Internet.
Idd gj vd z, bezorger krijgt een klacht en bezorgt op dat adres geen krant meer.... Niemand klaagt ergens dat hij de krant niet krijgt...... En toch vindt ts dat de fout bij de nrc ligt......
Het is jammer dat uw actie mislukt is, maar om er een drama van te maken...... Waarom is er niet van u of uw familie even een telefoontje Gepleegd?
Het is jammer dat uw actie mislukt is, maar om er een drama van te maken...... Waarom is er niet van u of uw familie even een telefoontje Gepleegd?
Het telefoontje naar NRC Next waarvan ik verwacht had dat ze excuses zouden aanbieden en bijvoorbeeld de krant drie weken dubbel te bezorgen (heb ik ook gevraagd) is juist aanleiding geweest om dit bericht te posten.
NRC Next geeft gewoon volledig niet thuis, bezorgklachten kunnen alleen dezelfde dag worden opgelost is hun stelling.
En het is geen drama maar meer een advies aan anderen.
NRC Next geeft gewoon volledig niet thuis, bezorgklachten kunnen alleen dezelfde dag worden opgelost is hun stelling.
En het is geen drama maar meer een advies aan anderen.
Ik had bonnen voor de vakantie aangevraagd bij de Telegraaf via de telefoon. Maar de dag voordat we weg zouden had ik ze nog niet. Ik heb gebeld en die mw zei, ik kan niks terug vinden, dan is er vast iets misgegaan. Ik kon de krant op een ander adres laten bezorgen. Maar we gingen een weekend naar een park en een midweek, dus dat was geen optie. Ik zou ook niet weten bij wie ik de krant zou laten bezorgen. Ze kon de krant ook wel een week stopzetten, maar dat werd niet verrekend. Toen heb ik de krant maar bij kennissen laten bezorgen. Maar ik wilde de krant ook gelijk opzeggen, dus werd ik weer doorverbonden. Die meneer zei dat de krant wel kon worden stopgezet en dat het dan zou worden verrekend. Maar hij zei gelijk, ik ie dat u de krant elders laat bezorgen, ik wens u verder nog een prettige dag. En de verbinding werd verbroken. Ik heb via de site een klacht doorgegeven en kreeg later een mail, dat ik nog voor een week bonnen zou krijgen. Geldig tot eind december en mijn abonnement loopt tot eind december.