LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderhoud caravan
-
Onderhoud caravan
Bestemd voor allen die hun caravan in onderhoud hebben bij Camptech in Houten.
Wij hebben daar heel vervelende ervaringen mee n.a.v. het herstel van hagelschade.
Hij belde ons eind vorig jaar met de mededeling dat er hagelschade was geconstateerd en dat de schade gedekt was. Hij zou snel een akte van cessie sturen en die moest ik ook maar snel tekenen en opsturen.
Achteraf bleek dat de schade zou worden uitgekeerd op basis van waardevermindering en dat 50% voor onze eigen rekening zou komen. Hij was ook niet bereid om ons ook maar enigszins tegemoet te komen: we moesten betalen. Ik heb dit voorjaar de caravan daar weggehaald en ook de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Deze heeft heeft telefonisch contact gehad met Camptech en vertelde mij dat de man heel dreigend en intimiderend overkomt en dat is ook mijn ervaring.
U bent gewaarschuwd.
Wij hebben daar heel vervelende ervaringen mee n.a.v. het herstel van hagelschade.
Hij belde ons eind vorig jaar met de mededeling dat er hagelschade was geconstateerd en dat de schade gedekt was. Hij zou snel een akte van cessie sturen en die moest ik ook maar snel tekenen en opsturen.
Achteraf bleek dat de schade zou worden uitgekeerd op basis van waardevermindering en dat 50% voor onze eigen rekening zou komen. Hij was ook niet bereid om ons ook maar enigszins tegemoet te komen: we moesten betalen. Ik heb dit voorjaar de caravan daar weggehaald en ook de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Deze heeft heeft telefonisch contact gehad met Camptech en vertelde mij dat de man heel dreigend en intimiderend overkomt en dat is ook mijn ervaring.
U bent gewaarschuwd.
Re: Onderhoud caravan
U kent de inhoud van uw eigen verzekering niet?
Inderdaad een vreemd verhaal, los van de vraag waarom je hagelschade zou laten repareren wel bestaat uit wat dakschade en geen lakschade, ik rij eral 12 jaar me rond , na wat hagelstenen ( rond 2 cm1) bij het Garda meer.tijger1 schreef:U kent de inhoud van uw eigen verzekering niet?
De advocaat vertelt je meestal niet over een bedreigende persoon, schade was gedekt vlg de AV van de betreffende verzekering
Helaas is mijn ervaring dat na herstel dak er eerder lekkage op treed dus ik zou die Golfbal laten zitten...
zo is het maar net, dat was ook mijn ervaring, in mijn caravan verzekering stond een clausule welke hagelslag uitsloot, de verzekering heb ik beeindigd.stofzuigertje schreef:Helaas is mijn ervaring dat na herstel dak er eerder lekkage op treed dus ik zou die Golfbal laten zitten...
-
Ik had deze verzekering helemaal niet afgesloten.Har06 schreef:zo is het maar net, dat was ook mijn ervaring, in mijn caravan verzekering stond een clausule welke hagelslag uitsloot, de verzekering heb ik beeindigd.stofzuigertje schreef:Helaas is mijn ervaring dat na herstel dak er eerder lekkage op treed dus ik zou die Golfbal laten zitten...
Maar een beetje "hagelslag" puur is ook eens lekker.
maken alleen minder putjes, ik heb wel een buitenland service voor de caravan lopen, zodat ik de sleurhut weer thuis krijgstefanhouterman schreef:Ik had deze verzekering helemaal niet afgesloten.Har06 schreef:zo is het maar net, dat was ook mijn ervaring, in mijn caravan verzekering stond een clausule welke hagelslag uitsloot, de verzekering heb ik beeindigd.stofzuigertje schreef:Helaas is mijn ervaring dat na herstel dak er eerder lekkage op treed dus ik zou die Golfbal laten zitten...
Maar een beetje "hagelslag" puur is ook eens lekker. :lol:
-
Goh, het lijkt wel mode dat iedereen bedreigend en intimiderend overkomt. Of kan niemand meer gewoon voor zichzelf opkomen en lijkt alles bedreigend en intimiderend? Ik zou wel eens een opname willen horen hoe erg het allemaal wel niet is.
-
Har06 schreef:maken alleen minder putjes, ik heb wel een buitenland service voor de caravan lopen, zodat ik de sleurhut weer thuis krijgstefanhouterman schreef:Ik had deze verzekering helemaal niet afgesloten.Har06 schreef:
zo is het maar net, dat was ook mijn ervaring, in mijn caravan verzekering stond een clausule welke hagelslag uitsloot, de verzekering heb ik beeindigd.
Maar een beetje "hagelslag" puur is ook eens lekker. :lol:
En welke service is dit?
maken alleen minder putjes, ik heb wel een buitenland service voor de caravan lopen, zodat ik de sleurhut weer thuis krijg [/quote]
En welke service is dit?[/quote]
terug slepen indien nodig
terug slepen indien nodig
-
Har06 schreef:maken alleen minder putjes, ik heb wel een buitenland service voor de caravan lopen, zodat ik de sleurhut weer thuis krijg
terug slepen indien nodig[/quote]
En bij wie heb je deze buitenland service afgesloten?
terug slepen indien nodig[/quote]stefanhouterman schreef:Har06 schreef:maken alleen minder putjes, ik heb wel een buitenland service voor de caravan lopen, zodat ik de sleurhut weer thuis krijg
En welke service is dit?
En bij wie heb je deze buitenland service afgesloten?[/quote]
ANWB pakket