Er stond onjuiste info op site tui ivm renovatie data. De kamers waren sterk verouderd. Melding gemaakt maar tui geeft niet thuis. Kan 200€ krijgen maar dit staat niet in verhouding tot de totaal som.
Wat nu te doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onjuiste info op website Tui
-
Re: Onjuiste info op website Tui
Was u beloofd dat u een vernieuwde kamer zou krijgen? Of dat het hotel al verbouwd zou zijn? Wat voor vakantie had u geboekt? Als u alleen een hotelkamer zou boeken zou een uitbetaling anders zijn als bij een pakketreis. Bij een pakketreis is een hotelkamer maar een onderdeel.mvaniersel schreef:Er stond onjuiste info op site tui ivm renovatie data. De kamers waren sterk verouderd. Melding gemaakt maar tui geeft niet thuis. Kan 200€ krijgen maar dit staat niet in verhouding tot de totaal som.
Wat nu te doen.
-
Er stond op site gerenoveerd in 2016 dit moet zijn 2011. Als ik dit geweten had dan had ik dit hotel nooit geboekt. Pakketreis.
Geen andere kamer waren nl inzelfde conditie.
Geen andere kamer waren nl inzelfde conditie.
Hallo zeg....7 jaar geleden gerenoveerd ipv 2 jaar geleden, dat is 5 jaar verschil. En dan praten over sterk verouderd????? Een inventaris van een kamer moet minimaal 10 tot 15 jaar meegaan om rendabel te zijn voor de hotelier. Hij kan moeilijk elke 5 jaar nieuw meubilair kopen.
U heeft gelijk dat er een foutje bij Tui is gemaakt, maar met 200,- vind ik dat DIK betaalt!
U heeft gelijk dat er een foutje bij Tui is gemaakt, maar met 200,- vind ik dat DIK betaalt!
-
Een kamer die 7 jaar geleden gerenoveerd is, maar waar geen enkel onderhoud aan is gedaan kan ervaren worden als een sterk verouderd.geengast schreef:Hallo zeg....7 jaar geleden gerenoveerd ipv 2 jaar geleden, dat is 5 jaar verschil. En dan praten over sterk verouderd????? Een inventaris van een kamer moet minimaal 10 tot 15 jaar meegaan om rendabel te zijn voor de hotelier. Hij kan moeilijk elke 5 jaar nieuw meubilair kopen.
Wat ik mij hierbij nog afvroeg, heeft u contact gehad met TUI toen u aankwam op de locatie? Voor een uitgebreidere schadevergoeding moet TUI natuurlijk wel de kans hebben gekregen u ergens anders onder te brengen. Indien u toen niet geklaagd heeft, zou ik het geld aannemen.
-
Geen onderhoud heb ik niet gelezen.
-
Maar een kamer die een jaar geleden is gerenoveerd kan ook een puinhoop zijn als daar een stel tokkies in heeft gelogeerd.ManchesterU15 schreef:Een kamer die 7 jaar geleden gerenoveerd is, maar waar geen enkel onderhoud aan is gedaan kan ervaren worden als een sterk verouderd.geengast schreef:Hallo zeg....7 jaar geleden gerenoveerd ipv 2 jaar geleden, dat is 5 jaar verschil. En dan praten over sterk verouderd????? Een inventaris van een kamer moet minimaal 10 tot 15 jaar meegaan om rendabel te zijn voor de hotelier. Hij kan moeilijk elke 5 jaar nieuw meubilair kopen.