Gedurende de periode van 16 juni tot 23 juni (2013) heb ik gebruik gemaakt van orangeparking valet parkeren.
Op 23 juni om 1200 uur werd de auto voorgereden door 1 van uw chauffeurs toen wij terug waren van vakantie. Ik heb een rondje om de auto gelopen en de kilometerstand gecontroleerd op velen gemaakte kilometers. Dit leek echter in orde te zijn en vervolgens niet verder gekeken en netjes getekend en de chauffeur gedag gezegd. Toen mijn medepassagier instapte viel er al wat viezigheid op. Toen zijn we toch wat verder gaan kijken en zijn toen toch wel geschrokken. In deze periode is mijn auto voor anderen doeleinden gebruikt dan allleen parkeren. Het lijkt op het transport van stenen.
Als je zo de foto's bekijkt dan denk je vast dat valt toch op, maar ik had dit nooit verwacht en ook veel slaap tekort gehad, vanuit de clubs in Ibiza direct vertrokken midden in de nacht. Ook stonden de stoelen normaal zodat het al minder zichtbaar was. Achteraf kan ik mezelf wel voor het hoofd slaan!
Ik heb deze mail vandaag direct na thuiskomst opgemaakt en zo snel mogelijk verzonden naar orangeparking.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] orangeparking valet parkeren - interieur zwaar beschadigd!
Re: orangeparking valet parkeren - interieur zwaar beschadigd!
Wachten op de reactie van Orangeparking lijkt mij.
Raar dat dit bericht nu voor de tweede keer geplaatst wordt en de vorige versie verdwenen is.
Raar dat dit bericht nu voor de tweede keer geplaatst wordt en de vorige versie verdwenen is.
Lijkt me geen serieuze schade. Even een doekje eroverheen en het is weg. Je titel is misleidend. "interieur zwaar beschadigd" is gewoon niet waar.
Sjoegel, kijk de foto's nog eens beter svp. Er is wel degelijk stevige schade die niet met een doekje er over heen weg te halen is. Het gedeelte tussen beide zittingen in, dat plastic is regel recht kapot. Verder zie je ook dat er links en rechts stevige in het plastic van het interieur krassen en putten zitten.sjoegel schreef:Lijkt me geen serieuze schade. Even een doekje eroverheen en het is weg. Je titel is misleidend. "interieur zwaar beschadigd" is gewoon niet waar.
Het stof is idd weg te vegen, maar de rest niet.
Haalt niet weg dat er iets vreemds met de auto is gebeurd wat niet door de beugel kan. Geloof niet dat iemand zijn auto in deze staat retour wil, laat staan accepteert.
Ik ben wel benieuwd naar het verschil in aantal kilometers tussen brengen en halen.
Ik vrees dat er niets meer aan te doen is omdat T.S. tekende voor ontvangst.