We hadden een reis met korting aangeboden gekregen en wilde hier gebruik van maken.
de kosten waren voor een 8 daagse reis naar turkije 289 euro, waarvan 189 gelijk betaald en 100 euro moesten we betalen nadat de rekening binnen kwam.
tussen deze tijd hebben we een paar keer met butterfly Amsterdam gesproken of de reis omgeboekt kon worden naar Cyprus, omdat we eigenlijk niet naar turkye wilde . dit was niet mogelijk en toen besloten we alsnog voor turkye te kiezen. Dit was geen probleem en ze gaven aan een nieuwe eindafrekening te sturen en de oude te laten vervallen. na 2 weken had ik nog geen rekening binnen en heb wederom gebeld. toen werd me verteld alsnof de oude rekening te betalen, ook al was deze inmiddels over het betalingstermijn.
dit dus gedaan en wachten op de tickets.
een week laten werden we gebeld om 9.30 uur s""morgens dat de tickets verstuurd zouden worden. een uur later werden we weer gebeld met de mededeling dat het vliegtuig overboekt was en de reis dus niet door ging.
al de beloftes en mededelingen ten nadele van butterfly gebeurde telefonisch.. nu wordt de annulering via een mail bevestigd , de reden was omdat we dus te laat hadden betaald , na weer telefonisch contact zeiden ze dat ze het binnen een week zouden regelen, maar helaas weer een mail dat het onze fout was. weer gebeld en afschuiven naar duitsland, want Amsterdam gaat niet over de betalingen, terwijl dit een tussen bureau is. waarschijnlijk omdat ze hopen dat je geen duits spreekt.
het is nu dus proberen ons geld terug te geven van butterfly.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reis geannuleerd door Butterflu: wat nu?
Reis geannuleerd door Butterflu: wat nu?
Laatst gewijzigd door Radar op 07 apr 2017 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
-
- Berichten: 12809
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Reis geannuleerd door Butterflu: wat nu?
U boekt een reis met korting naar Turkije, maar u wilt eigenlijk niet? Dan toch weer wel. U doet een aanbetaling, maar na het proberen om te boeken, wat niet kan, moest er een nieuwe eindafrekening gemaakt worden? Waarom een eindafrekening, en waarom heeft u niet gewoon de factuur betaald van de resterende € 100?
Schijnbaar hebben ze meer reizen aangeboden dan er plek is en hanteren wie het eerst komt het eerst maalt systeem.
Het is een vaag verhaal van uw kant, maar ik lees dat zowel u fout zit door niet de factuur op tijd te betalen en dat Butterfly aangeeft dat het vliegtuig overboekt was. In principe is het te laat, of niet betalen van de factuur al genoeg geweest om u te weigeren op de vlucht. U heeft zich immers niet aan de afspraak gehouden.
Maar hoe lang geleden heeft Butterfly aangegeven dat ze zouden terug betalen?
Schijnbaar hebben ze meer reizen aangeboden dan er plek is en hanteren wie het eerst komt het eerst maalt systeem.
Het is een vaag verhaal van uw kant, maar ik lees dat zowel u fout zit door niet de factuur op tijd te betalen en dat Butterfly aangeeft dat het vliegtuig overboekt was. In principe is het te laat, of niet betalen van de factuur al genoeg geweest om u te weigeren op de vlucht. U heeft zich immers niet aan de afspraak gehouden.
Maar hoe lang geleden heeft Butterfly aangegeven dat ze zouden terug betalen?
Re: Reis geannuleerd door Butterflu: wat nu?
Als je een reis met korting krijgt moet u eigenlijk niet moeilijk gaan doen... hopelijk krijgt u uw geld terug