hotel.com stelt na 10 overnachtingen krijg je 1 overnachting gratis van de gemiddelde prijs. tot mijn stomme verbazing lever ik mijn rewards in aangezien ik 12 overnachtingen had en moest alsnog opeens mijn z.g. overnachting aan belasting en toeslagen betalen zelfs 2 euro meer..
over gemaild en gebeld met hotel.com maar hun enige reactie is dat dat nu eenmaal helaas zo is. dus niets gratis maar gewoon betalen .had ik deze overnachting via booking .com of trivago geboekt was ik ook dat bedrag kwijt geweest. ben benieuwd of meer mensen hiermee geconfronteerd zijn , zoja dan is het misschien n goed onderwerp voor het programma radar. c.winkel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rewards inleveren bij hotel.com
Re: rewards inleveren bij hotel.com
c.winkel schreef:hotel.com stelt na 10 overnachtingen krijg je 1 overnachting gratis van de gemiddelde prijs. tot mijn stomme verbazing lever ik mijn rewards in aangezien ik 12 overnachtingen had en moest alsnog opeens mijn z.g. overnachting aan belasting en toeslagen betalen zelfs 2 euro meer..
over gemaild en gebeld met hotel.com maar hun enige reactie is dat dat nu eenmaal helaas zo is. dus niets gratis maar gewoon betalen .had ik deze overnachting via booking .com of trivago geboekt was ik ook dat bedrag kwijt geweest. ben benieuwd of meer mensen hiermee geconfronteerd zijn , zoja dan is het misschien n goed onderwerp voor het programma radar. c.winkel
''Ons loyaliteitsprogramma Hotels.com™ Rewards is voor aangemelde klanten vanaf 18 jaar oud met een geldig e-mailadres. Als je 10 nachten boekt en verblijft bij onze deelnemende hotels, dan ontvang je 1 gratis nacht die je bij een ander hotel kunt inwisselen. We berekenen de gemiddelde waarde van je 10 verzamelde nachten en geven het je terug als gratis nacht. Het enige dat je betaalt zijn de belastingen en toeslagen. En als je een duurdere kamer kiest, dan betaal je gewoon het verschil. Je kunt helaas geen nachten verzamelen of gratis nachten inwisselen wanneer je coupons gebruikt of een pakket boekt. Lees hier onze volledige Voorwaarden & Bepalingen.''
Binnen 2 minuten gevonden, voortaan verder kijken dan je neus lang is.
Re: rewards inleveren bij hotel.com
helaas klopt dit antwoord niet.......sinds wanneer betaal je voor n overnachting van49 euro opeens 51 euro aan belastingen. dit is nooit het geval als je n overnachting boekt want dan betaal je normaliter toeristen belasting VAN HOOGUIT 2 EURO P.P. ,daarbij was mijn gemiddelde prijs van n overnachting voor inlevering 72 euro!! A. geen coupons gebruikt....B. geen pakket gebruikt....DUS helaas wederom geen goed ,het blijft bedrog