LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schiphol parkeren bij Met & Co

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Marcel Karhof

Schiphol parkeren bij Met & Co

Ongelezen bericht door Marcel Karhof »

Graag wil ik u waarschuwen voor het parkeren bij schiphol bij de firma Met & Co in Aalsmeer.

In begin maart 2008 heb ik contact met Met & Co gezocht met de vraag of ik onze auto in de periode van 24 april t/m 2 mei bij hun kon parkeren. In Oktober van 2007 hadden wij onze auto hier ook staan Het ging Toen best goed,al was er toen wij aankwamen geen busje met chauffeur om ons naar schiphol te brengen. Maar na een klein half uurtje wachten kwam er dan toch een chauffeur. Je kunt dus zeggen dat we een vaste klant waren.

Via de mail kregen wij de bevestiging met de letterlijke tekst: Uiteraard kunt u dan nog bij ons parkeren! Ik wil u dan verzoeken om bijgevoegd formulier in te vullen en aan mij te retourneren. Op dit formulier vraagt men o.a. gegevens van vertrektijd, aankomsttijd en vluchtnummers.

Ik neem dan toch aan dat er een overeenkomst is. Dus toen ik deze week mijn reisgegevens doormailde moest toch alles goed zijn denk je dan. DUS NIET. Ik kreeg een berichtje terug dat er geen plaats meer was. Ik heb toen gebeld en gevraagd hoe dat nu toch kan. Antwoord: We hadden uw verdere gegevens nog niet dus hebben we geen overeenkomst.
Maar als ik die toch nog niet heb, omdat ze pas een aantal dagen voor vertrek verstrekt worden, kan ik die toch ook niet doorgeven. Ik kon praten als brugman maar het maakte niks uit. Er is voor ons geen plaats meer.

Ik vertelde dat ik dit geen stijl vond en dat ze mijn inziens een overeenkomst met mij hadden. Zij zien dit echter totaal niet zo. Dus parkeren is er voor ons niet bij. Toen ik vertelde dat ik contact zou zoeken met Tros Radar kreeg ik als antwoord dat ze dit dreigen vonden. Ik zei hierop dat het geen dreiging was maar een belofte. Hun reactie: Dat maakt ons niets uit. We hebben aanvragen genoeg. Dus wil je parkeren bij Schiphol dan raad ik deze firma van harte af.

Ruud2007

Re: Schiphol parkeren bij Met & Co

Ongelezen bericht door Ruud2007 »

Ik heb met grote verbazing dit berichtje zitten lezen en wel hierom:

-Na één keer parkeren en dan al vaste klant ?
-Informatie opvragen of er plaats is en dan verzuimen verdere gegevens toe te sturen en dan nog jammeren dat het vol is ?
-Nu blijkt dat je er niet kan parkeren nog dreigen (belofte ?) met Tros Radar ?

Lees je ingezonden stukje nog eens terug Marcel, dan schiet je zelf in de lach. Wat een onzin.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Je kunt dus zeggen dat we een vaste klant waren.
Al vaste klant na 1 keer parkeren. Dan ben ik bij heel veel bedrijven al vaste klant volgens mij. Alleen merk ik er weinig van.

Je krijgt in maart een mail met die leuke tekst. Waarom? Omdat er dan nog plaats is. Ze vragen je om het e.e.a. te bevestigen middels het formulier. Ik zou, als vaste klant, meteen even contact opnemen om te vragen of het goed is, dat ik gegevens, die ik nog niet weet, zoals vluchtnummers ed, later doorgeef. Dat lijkt me geen probleem voor een vaste klant, toch.

Jij kunt wel denken, dat je een overeenkomst hebt, maar ik denk dat je helaas de enige bent. En door nu te gaan dreigen of beloven dat je Tros Radar gaat inschakelen heb je in iedere geval waarschijnlijk één ding bereikt. Je bent nu echt vast klant bij hun, maar wel op de Zwarte Lijst.

Ik ben het met Ruud2007 eens. Ik heb in ieder geval heel hard gelachen.

Marcel Karhof

Geweldig deze twee reactie's.

Al heb ik sterk de indruk dat er een connectie bestaat tussen Dirkie & Ruud 2007. Wellicht werknemers of fam. van Met & Co.

toos123

Ongelezen bericht door toos123 »

Wij hebben twee keer gebruik gemaakt van de parkeermogelijkheden bij Met en Co. Wij hebben niks geen problemen gehad, perfect geregeld. De vluchtnummers en tijden later doorgegeven, bestemming kon je al invullen. Aanvraagformulier gemaild en binnen 5 minuten antwoord dat de plaats gereserveerd was. Beide keren stond er iemand op ons te wachten en werden we keurig van en naar schiphol gebracht. Dus ik bgrijp je probleem niet met Met en Co, zal toch wel een beetje aan jezelf hebben gelegen

Marcel Karhof

Wat raar toch dat al de reactie's annoniem zijn rechtstreeks contact met de mensen die reageren kan blijkbaar niet.
Wat mij betreft discussie gesloten.
Ik parkeer voortaan bij Direct Parkeren.

Marcel

Ruud2007

Ongelezen bericht door Ruud2007 »

Ik ken Dirk niet en ik werk ook niet bij Met & Co. (slappe reactie trouwens) Ik ken het bedrijf (busbedrijf) echter wel en daar is niets mis mee. Iedereen rond Schiphol wil, ivm de hoge prkeerkosten op Schiphol, een graantje uit de ruif meepikken. Zo ook Met & Co. Zegt echter niets over jouw handelswijze Marcel. Gewoon niet slim !
Nu een beetje de beledigde forummer uithangen is een beetje zwak.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Al heb ik sterk de indruk dat er een connectie bestaat tussen Dirkie & Ruud 2007. Wellicht werknemers of fam. van Met & Co.
Bij deze even een aanvulling. Ik ken Ruud 2007 niet voor zover als ik weet. En ik werk niet bij Met & Co en ik ben er ook geen familie van.
De enige overeenkomst is blijkbaar dat we nogal leuk schrijven :D

Gesloten