Via Groupon hebben we voor 2 personen een slipcursus geboekt. Normaal is deze 199,- , via Groupon 99,- . Kijkend op de site van Traffic control wat je dan krijgt is dit een slipcursus met instructeur in de auto. Bij het boeken blijkt dan ineens dat het de cursus is met portofoon ( a 139,- pp ). Meerdere malen met Traffic control contact gehad hierover, zowel per telefoon als ook per e-mail. Uiteindelijk hebben we zwart op wit gekregen dat we de cursus met instructeur zouden krijgen.
Op de dag zelf bleek al snel dat het toch de cursus met portofoon was. Uiteraard gemeld bij de instructeur en het zou netjes opgelost worden. Naderhand ook meerdere malen contact gehad met de duidelijke vraag dat we het teveel betaalde ( Euro 60,- in totaal ). retour willen hebben en niet geïnteresseerd zijn in een andere cursus als goedmakertje.
Ook na een door ons gestelde reactie termijn van 2 weken is er nog geen antwoord van Traffic control.
Tijdens de cursus bleek dat van de 12 deelnemers die er in onze groep zaten iedereen deze via Groupon geboekt had maar dat ( op ons na ) niemand wist wat hij eigenlijk gekocht had. Groupon heeft ongeveer 450 van deze tickets verkocht dus u kunt zelf ook narekenen dat een behoorlijke groep deelnemers benadeeld is. Dit wil ik graag aan de kaak stellen omdat een bedrijf op deze manier natuurlijk niet zomaar weg mag komen met deze "actie "
mvrgr Chris Wesselink
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slipcursus Traffic Control
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 12 feb 2011 16:51
Re: Slipcursus Traffic Control
Uiteraard betreuren wij de ontstane situatie. Na telefonisch contact zijn dhr Wesselink en Traffic Control tot een passende oplossing gekomen waarmee wij de zaak op een correcte manier hebben kunnen afsluiten.