LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stacaravan
Stacaravan
Wij hebben een stacaravan op een Oostappenpark en willen die tegen een zachte redelijke prijs verkopen. De mensen die hem graag willen kopen staan op hetzelfde park. Nu vraagt Oostappen 950 Euro overdrachtskosten voor een stacaravan die wij voor 4000Euro willen verkopen. Is dit redelijk? Zelf vind ik van niet, weet ook niet waar ik deze klacht/vraag neer moet leggen. Oostappen is niet meer verbonden met de Recron, wij hebben nooit een contract getekend, de factuur beschouwen zij als een soort contract.
Re: Stacaravan
Heb je een specificatie van de € 950,00 oa energieaansluitingen, terrein beschadigingen, adm kosten etc etcAnne H schreef:Wij hebben een stacaravan op een Oostappenpark en willen die tegen een zachte redelijke prijs verkopen. De mensen die hem graag willen kopen staan op hetzelfde park. Nu vraagt Oostappen 950 Euro overdrachtskosten voor een stacaravan die wij voor 4000Euro willen verkopen. Is dit redelijk? Zelf vind ik van niet, weet ook niet waar ik deze klacht/vraag neer moet leggen. Oostappen is niet meer verbonden met de Recron, wij hebben nooit een contract getekend, de factuur beschouwen zij als een soort contract.
Nee. Wij krijgen nooit een specificatie, alleen het verbruik van gas, elektra en water. Die €950,00 zijn administratiekosten die Oostappen berekend om de op naam stelling over te zetten naar de nieuwe koper.
Heeft u de voorwaarden goed gelezen wat zij als eis stellen bij verkoop Caravan? De beroemde kleine lettertjes? Staat dat nergens beschreven is het trouwens nog moeilijk; Oostappen groep en veel Campingeigenaren hanteren de regels naar eigen goeddunken. Heel veel geld voor alleen overschrijving. Maar al waren ze aangesloten bij Recron: dan nog zou u niet echt uit de brand zijn geweest.
Oostappen hanteert de regels naar eigen goeddunken. Voorwaarde nooit gehad en nooit een contract getekend nadat Oostappen de failliete camping overgenomen heeft van de vorige eigenaar. Ook al zou ik onze caravan weggeven dan nog bereken zij die €950,00 voor puur administratie kosten. Deze voorwaarde is mij mondeling door een medewerker ( Parkbeheerder ) van Oostappen doorgegeven.
Vlg de Oostappen groep hanteren zij die regel al jaren en zijn ze algemeen bekend voor de geïnteresseerde: naast de adm. kosten zitten er een waarborgsom in en kosten voor gederfde huur inkomsten. Op welke camping staat Ts ?Anne H schreef:Oostappen hanteert de regels naar eigen goeddunken. Voorwaarde nooit gehad en nooit een contract getekend nadat Oostappen de failliete camping overgenomen heeft van de vorige eigenaar. Ook al zou ik onze caravan weggeven dan nog bereken zij die €950,00 voor puur administratie kosten. Deze voorwaarde is mij mondeling door een medewerker ( Parkbeheerder ) van Oostappen doorgegeven.
-
- Contacteer:
Har06 schreef:Vlg de Oostappen groep hanteren zij die regel al jaren en zijn ze algemeen bekend voor de geïnteresseerde: naast de adm. kosten zitten er een waarborgsom in en kosten voor gederfde huur inkomsten. Op welke camping staat Ts ?Anne H schreef:Oostappen hanteert de regels naar eigen goeddunken. Voorwaarde nooit gehad en nooit een contract getekend nadat Oostappen de failliete camping overgenomen heeft van de vorige eigenaar. Ook al zou ik onze caravan weggeven dan nog bereken zij die €950,00 voor puur administratie kosten. Deze voorwaarde is mij mondeling door een medewerker ( Parkbeheerder ) van Oostappen doorgegeven.
Gederfde huurinkomsten ??? Denk jij niet dat de nieuwe eigenaar deze kosten gaat betalen of mag deze soms gratis op park verblijven ?
Algemeen bekend is dat Oosttappen de regels erg ruim in eigen voordeel hanteert.
Maar waar staan de details van de voorwaaarden ?
Bij mij is onderstaand leeg.
http://www.oostappencaravans.nl/algemene_voorwaarden