LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tickets bestellen bij Eventim A'dam

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Mike68V

Tickets bestellen bij Eventim A'dam

Ongelezen bericht door Mike68V »

L.S.,

Ik heb vanmiddag telefonisch tickets besteld bij Eventim, de officiële ticketspartner van Lowlands (zie www.lowlands.nl)
Op de Lowlandswebsite staat vermeld dat tickets 150euri incl. 10 euri servicekosten bedragen. Eventim brengt mij voor één ticket 160euri in rekening ofwel tweemaal de servicekosten. Oplichting?
Het telefoongesprek duurde ruim 10 minuten á 0,45euro/min, waarbij de dame die mij telefonisch te woord stond, mij, om voor mij onduidelijke redenen, tijdens het gesprek twee minuten in de wacht heeft gezet.
Omgerekend heb ik nu ruim 10% extra betaald boven op de prijs van een reguliere ticket incl. servicekosten. Ik vind het schandalig.
Mag dit zo maar? Wat kan ik hier aan doen? Ik voel me met de rug tegen de muur gezet.

Met vriendelijke groet,
Mike

MLF

Re: Tickets bestellen bij Eventim A'dam

Ongelezen bericht door MLF »

Voor elk kaartje betaal je service kosten.
Wel veel trouwens, 10 euro.

nanah

Re: Tickets bestellen bij Eventim A'dam

Ongelezen bericht door nanah »

Kan het niet een extra toeslag van € 10,- zijn omdat je telefonisch hebt geboekt ipv website?
mij, om voor mij onduidelijke redenen, tijdens het gesprek twee minuten in de wacht heeft gezet.
Dit kan allerlei redenen hebben die jij als beller niet weet. Denk aan een haperend systeem bijvoorbeeld. Doen ze echt niet voor de lol hoor. Zou alleen wel netjes zijn het even uit te leggen :)

Gesloten