LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] toezending brochures gewonnen vakanties

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
annekeveenhof

toezending brochures gewonnen vakanties

Ongelezen bericht door annekeveenhof »

Graag zou ik willen weten wat te doen aan de toezending van zogenaamde gewonnen vakantiereisjes. In de afgelopen 4 weken heeft mijn moeder (92) drie keer een reis gewonnen met de daarbij behorende onzin van gratis dingen (phoenix, bsm touristic en noord-west-touristik). Vooral oudere mensen zijn weer de dupe, daar zij ook echt geloven dat zij een gratis reisje gewonnen hebben. Heel graag een reaktie

stofzuigertje

Re: toezending brochures gewonnen vakanties

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Gratis winnen en nergens aan mee doen, dat moet toch duidelijk oplichting zijn!

Helaas is er voor de brievenbus geen oplossing behalve.....
Geadresseerde Overleden en retour afzender!

Niet leuk maar ik kwam zo ook van de reclame van Readers Digest af!
Gewoon retour helpt vaak niet, ook niet met verhuist of zo.
Dus verklaar U zelf eens dood en daar hebben ze meestal wel respect voor
en ze zullen Uw adres ook niet meer doorverkopen!

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Vergeet het maar, Stofzuigertje. Mijn vader is in 1994 overleden, en nog steeds krijgt mijn moeder aanbiedingen aan mijn vader gericht van firma's als Time-magazine. Ik heb ze daar een paar keer telefonisch over benaderd, maar dan wijzigen ze het aanbod in een aanbod aan mijn moeder, die herhaaldelijk heeft aangegeven, hier geen interesse in te hebben.

Quisquid

Ongelezen bericht door Quisquid »

Stofzuigertje slaat de spijker op zijn kop: ga NOOIT in op berichten dat je iets hebt gewonnen als je niet aan een loterij of een prijsvraag of zoiets hebt meegedaan.

Bijna altijd wil men je uiteindelijk voor veel geld iets verkopen en vaak richt de mailing zich op ouderen en zwakkeren in de samenleving.

Het gaat mij te ver al bij voorbaat over oplichting te spreken (men zoekt vaak wel de grenzen van de maatschappelijke aanvaardbaarheid op), maar hier past wel een enorme dosis gezonde argwaan.

Niet op reageren is de beste remedie.

Gesloten