Ik zou met mijn gezin naar een huisje in Frankrijk gaan van Vacansoleil
Zo gezegd zo gedaan echter werd ik half juni ziek en hebben we de vakantie moeten annuleren. Na het invullen van de formulieren om ons geld terug te krijgen ben ik na 6 weken gaan bellen naar de verzekering waar ons geld blijft. Zij melden mij dat dit op 1 juli al naar Vacansoleil is overgemaakt en zij moeten ons dan weer betalen.
Ik contact opnemen met Vacansoleil met de vraag waar is mijn geld
blijkt dat ze het geld naar een verkeerd bankrekening hebben overgemaakt door een fout wat bij hunzelf ligt.
Nou blijkt het dat ik op mijn geld moet wachten totdat zij het geld hebben terug gekregen van de persoon die ons geld per ongeluk heeft ontvangen en dat ze voor die tijd het geld niet kunnen en willen overmaken.
En nu ???? dit zou en kan toch niet mogen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vacansoleil maakt de fout wij moeten boeten
-
Re: Vacansoleil maakt de fout wij moeten boeten
De reisorganisatie kan zich jegens u niet beroepen op het feit dat zij uw geld naar een verkeerd rekeningnummer hebben overgeboekt, tenzij uzelf dit verkeerde nummer heeft opgegeven of zij dit in de algemene voorwaarden hebben bedongen en deze voorwaarden aan u zijn uitgereikt danwel op eerste afroep beschikbaar zouden worden gesteld.
Ik zou een brief schrijven waarin u ze sommeert om de gelden binnen tien dagen te betalen. Betalen ze niet neemt u rechtsstappen. Hebt u een rechtsbijstandverzekering? Dan deze in CC-en
Ik zou een brief schrijven waarin u ze sommeert om de gelden binnen tien dagen te betalen. Betalen ze niet neemt u rechtsstappen. Hebt u een rechtsbijstandverzekering? Dan deze in CC-en
Re: Vacansoleil maakt de fout wij moeten boeten
Dank voor u bericht
ik ga u tip zeker ter harte roepen en morgen hier een brief voor maken
wij hebben de gegevens helemaal juist opgegeven zij zijn gewoon vergeten de laatste 3 nummers van de bankrekening te vermelden bij het overmaken
ik ga u tip zeker ter harte roepen en morgen hier een brief voor maken
wij hebben de gegevens helemaal juist opgegeven zij zijn gewoon vergeten de laatste 3 nummers van de bankrekening te vermelden bij het overmaken