Beste,
Wij hebben eind februari 2020 onze nieuw vakantiehuisje aan huis geopend in Zandvoort. Dus vol aan de slag geweest om het prachtige huisje (al zeggen wij het zelf) te vullen met gasten. Ons aangesloten bij Booking.com. De reserveringen stroomden binnen. FANTASTISCH. Geweldig platform dachten wij nog. Echter wij ontvingen maar geen activeringscode van Booking, om heel terecht jouw lokatie te verifieren. Bleek dat we bij aanmelding geen huisnummer hadden ingevuld, werd overigens bij aanmelding ook nergens aangegeven. Maargoed, dus de helpdesk benaderd en zij vroegen ons om, heel terecht, een poststuk aan te leveren met het volledige huisadres. Zo gezegd, zo gedaan. Dit speelt sinds 20 februari jl. Nog altijd GEEN post gekregen van Booking met activeringscode. Terwijl het adres echt wel goed staat vermeld op de Booking site. Ook zouden wij contact hebben met een accountmanager van Booking, ook daar wachten wij al op sinds 20 februari. Echter de eerste gasten (was gelukkig nog voor de Coronacrisis) waren al geweest en intussen prachtige reviews mogen ontvangen. Zo leuk. Nu staan wij sinds 20 februari geblokkeerd wat betekent dat er geen boekingen meer binnenkwamen (was ook nog voor de crisis) en uitbetalingen werden niet meer gedaan (wij laten onze gasten via Booking.com betalen, dan hoeven wij ze daar niet mee lastig te vallen als ze bij ons vakantie komen vieren). Wij wachten nu al sinds 20 februari op ons geld en het bedrag is nu opgelopen tot een ruime 700,-. Geld wat we nu hard nodig hebben en waar we heel hard voor hebben gewerkt.
Na een telefoontje met de helpdesk bleek dat die weinig kunnen doen. Het enige wat ze kunnen doen is onze smeekbedes (want dat zijn het inmiddels) doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Een afdeling die zich verstopt en weigert ons te helpen. Wij zijn nu 20 emails en telefoontjes verder maar Booking.com zwijgt in alle talen. Wij zijn inmiddels radeloos. Wie heeft de gouden tip? Wij willen na de crisis weer volop aan de bak.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantiehuisje geblokkeerd door Booking.com
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 mar 2020 09:47
Re: Vakantiehuisje geblokkeerd door Booking.com
Merkwaardig verhaal, want jij moet iemand van Booking hebben gesproken, voordat je huis online kwam en er geboekt kon worden. Booking hanteert intake-gesprekken, geeft een huis nooit zomaar vrij op de site.
Maak een foto van een officieel document, waaruit blijkt, dat het adres klopt en hang die foto aan je volgende interne mail naar Booking. Vraag om teruggebeld te worden.
Overigens moet jij jezelf weer deblokkeren, als alles goed is ingericht. Dat kan alleen via het interne systeem, waar in de berichtenbox een mail komt te staan met de link naar de activatiepagina.
Waarom heb je je huis alleen bij Booking online staan? Daarmee maak jij jezelf wel erg afhankelijk van dit bedrijf.
Zandvoort is populair bij Duitsers: ferienhausmiete.de , ferienwohnungen.de en een dochter van e-domizil zijn al drie alternatieven. Verder Micazu voor Nederlanders en Belgen.
Overigens is Booking momenteel erg druk met de afhandeling van alle annuleringen en werkt een deel van het personeel vanuit huis. Dat vertraagt enorm.
Maak een foto van een officieel document, waaruit blijkt, dat het adres klopt en hang die foto aan je volgende interne mail naar Booking. Vraag om teruggebeld te worden.
Overigens moet jij jezelf weer deblokkeren, als alles goed is ingericht. Dat kan alleen via het interne systeem, waar in de berichtenbox een mail komt te staan met de link naar de activatiepagina.
Waarom heb je je huis alleen bij Booking online staan? Daarmee maak jij jezelf wel erg afhankelijk van dit bedrijf.
Zandvoort is populair bij Duitsers: ferienhausmiete.de , ferienwohnungen.de en een dochter van e-domizil zijn al drie alternatieven. Verder Micazu voor Nederlanders en Belgen.
Overigens is Booking momenteel erg druk met de afhandeling van alle annuleringen en werkt een deel van het personeel vanuit huis. Dat vertraagt enorm.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 jul 2020 13:43
Re: Vakantiehuisje geblokkeerd door Booking.com
Bij ons soortgelijk verhaal, geen contact mogelijk omdat de Pulse app niet meer werkt, we zijn zonder aankondiging en reden geblokkeerd op Booking.com
Booking.com plaatst zeker zonder gesprek met account manager de accomodatie op de site.
zonder duidelijkheid geblokkeerd na 4 weken en boekingen voor juli zijn al vast maar nu ineens onduidelijk of de gasten komen, kost ons veel geld.
We weten niet wat fout is gegaan. Booking.com kan ons dat ook niet zeggen en moeten dus afwachten of en wanneer we weer zichtbaar worden op de website.
Booking.com plaatst zeker zonder gesprek met account manager de accomodatie op de site.
zonder duidelijkheid geblokkeerd na 4 weken en boekingen voor juli zijn al vast maar nu ineens onduidelijk of de gasten komen, kost ons veel geld.
We weten niet wat fout is gegaan. Booking.com kan ons dat ook niet zeggen en moeten dus afwachten of en wanneer we weer zichtbaar worden op de website.