LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantieveilingen.nl i.c. bedrijf Maastricht4U

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Feitelijkheden

Vakantieveilingen.nl i.c. bedrijf Maastricht4U

Ongelezen bericht door Feitelijkheden »

Wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met Maastricht4U.
Op vakantieveilingen.nl wordt 1 overnachting voor 4 personen aangeboden door het bedrijf Maastricht4U, welke overigens niet in de Kamer van Koophandel voorkomt. Zij profileren zich zeer goed op de site, echter met volgens mij misleidende informatie. De foto is niet het betreffende appartement en volgens de site is het 10 minuten lopen naar het centrum, terwijl een latere mail van hen aangeeft 15 tot 20 minuten lopen. Bij de VVV van Maastricht zijn ze niet bekend. Verder alleen maar Postbus gebruiken en het meest kwalijke is dat je eerst alles betaald moet hebben voordat je een adres krijgt van de locatie waar je gaat verblijven? Tevens dient er €100,= waarborg betaald te moeten worden voor..??. :(
Heb achterhaald dat er een appartement in een buitenwijk van Maastricht bij hen hoort, boven een cafe en wat eerder studentenkamer was. Op zich niets mis mee, maar wees duidelijk.
Hoor graag of ik te argwanend ben :oops: of dat er mensen goede ervaringen hebben.

hobby1

Re: Vakantieveilingen.nl i.c. bedrijf Maastricht4U

Ongelezen bericht door hobby1 »

Heb je al een adres kunnen krijgen, waar de locatie is?

Feitelijkheden

hobby1 schreef:Heb je al een adres kunnen krijgen, waar de locatie is?
Ik krijg geen antwoord meer want ik heb geen bedrag van totaal meer dan €250,= betaald voor 1 nacht (incl. 100 borg), maar de locatie die ik heb gezien en hun naam bij staat op google maps is 4 km van het Vrijthof en dus ca. 12 minuten fietsen of 40 minuten lopen als je flink doorloopt. ipv de genoemde 10 minuten.
Tip: Bel het VvV in Maastricht en je krijgt een lijst met mooie appartementen echt in het centrum van Maastricht, die ook nog eens goedkoper zijn.

Feitelijkheden

Inmiddels heeft Maastricht4U verontschuldingen gegeven per e-mail.
Ervaring hebben we dus nog niet met hen inzake de locaties die zij volgens eigen zeggen beheren van 10/tallen klanten, maar simpel 'sorry' zeggen was al iets. Kost niets en komt wat vriendelijker over. Voordeel van de twijfel dus.

Vakantieveilingen.nl heeft zich overigens onze klachten ook aangetrokken en keurig bericht gegeven. Zij zijn bij uitzondering en vanwege de omschreven klacht zelfs overgegaan tot restitutie, hetgeen al ontvangen is. Kan niet anders zeggen dan dat dit keurig is opgelost, en niet alleen vanwege de restitutie, maar vooral door de nu toch klantvriendelijker benadering.

mimi74

Ongelezen bericht door mimi74 »

Ik heb afgelopen week gebruik gemaakt van een appartement van Maastricht4u.
Ik heb er gelukkig maar E15,- voor betaald via vakantieveilingen.nl en de bijkomende kosten van E55,- voor schoonmaak en de reserveringskosten, maar ik vond de locatie om te 'huilen'. Het betrof de locatie aan de Gentiaanlaan. Een appartementencomplex tussen jaren-70-flats in in een niet zo'n beste buurt op het 1e gezicht bij aankomst in de avond, overdag oogde de buurt nog armoediger.

Maastricht4u kwam qua mailing zeer onprofessioneel op mij over, taalfouten in de mailing en qua aanbod helaas weinig tot geen keuze qua data/locatie.
De gegevens mbt de locatie kwamen pas 1 dag voor vertrek, reden vanuit hun stond in de brief met wel 4 uitroeptekens dat ze dit doen omdat je anders eerder de locatie zou bezoeken en de gasten zou gaan lastigvallen.
(betekend dit dat elke keer dezelfde toegangscode gebruikt kan worden voor de appartementen?) (en zijn er mensen die daadwerkelijk eerder naar een appartement toegaan om dit te doen?)

Het appartement troffen we ondanks dat we voor E55,- schoonmaakkosten hadden betaald niet schoon aan: vieze vlekken in tapijt, vieze koelkast en schaamharen op muur in badkamer. Ik verwacht dat als ik zo'n fiks bedrag betaal voor een schoonmaak dat het ook schoon is. Zeker als je bedenkt dat op deze locatie zich zeker 6 appartementen bevonden dan is E55,- per appartement goed verdienen. (ik overweeg naar Maastricht te verhuizen en een baantje als interieurverzorgster te nemen als dat salaris erbij hoort)

Het appartement was studentikoos ingericht, een allegaartje van allerlei soorten stijlen meubelen. De ruimte was op zich prima en apart toilet/badkamer.
In de ruimte die wij hadden bevonden zich een stapelbed en twee losse bedden. Grappig detail: de veiling was voor 3 personen, als je een extra bed wou dan moest je extra betalen. Wij waren met 3 maar in dit appartement bevonden zich gewoonweg 4 bedden.
De informatie in de mail mbt de bedden klopte ook niet, hadden zelf linnengoed mee (anders E15 per bed linnengoed), was berekend op doorgegeven 2-persoonsbed en 1x 1-persoonsbed. Helaas stonden er 2 losse bedden en een stapelbed, de bedden aanééngeschoven waren uiteraard breder dan het meegenomen 2-persoonshoeslaken dus erg oncomfortabel geslapen. Gebeld met Maastricht4u maar daar werd helaas niet opgenomen.

De locatie bevindt zich niet zoals Maastricht4u meldt in bijgeleidend schrijven op 10-15min loopafstand van het centrum maar zeker 25min. Op zich een prima looproute maar de info komt niet overeen met de informatie gegeven op vakantieveilingen.nl

Klacht ingediend via Maastricht4u en kreeg na 2dgn antwoord en maar ingaand op de helft van de klachten. Over de schoonmaak werd niet gesproken en ik hoop dat morgen mijn borg weer retour is welke ze binnen een week zouden terugstorten. Kreeg wel excuses voor informatie welke niet duidelijk in de brief heeft gestaan zoals parkeermeter voor appartement en de misinformatie mbt bedmaten.

Ik hoop dat vakantieveilingen mijn klachten wel serieus neemt en stopt met het aanbieden van appartementen van deze aanbieder.

Kortom: ik zou dit niet aanraden.

Gesloten