LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantieveilingen.nl wat is dit?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
dennizm

Vakantieveilingen.nl wat is dit?

Ongelezen bericht door dennizm »

Kreeg gisteren op de bus van Intrum Jistitia dat ik even een leuk bedrag moest betalen omdat ik geboden zou hebben op vakantieveilingen.nl

Ik zelf ken dit bedrijf niet en sinds nu wel, een bedrijf waar je kan bieden om iets te winnen.

Nu heb ik enkele vragen hierover aangezien ze laks reageren op emails van beide partij-en en ik geen zin heb om kosten te maken aan partij-en waar ik niks mee te maken heb.

Mijn vragen zijn dus kunnen ze zomaar geld bij mij vandaan halen via een gerechtsdeurwaarder zonder mij te waarschuwen? (nooit brieven of iets gehad)

Ben zelf en heb me zelf nooit op deze site geregistreerd en houd niet van dit soort praktijken hoe zit dit?

Wat moet ik nu doen afwachten of kan ik hier iets tegen doen, ik ga echt niet betalen van iets wat ik niet ken?

Leuk en aardige dat er zulke sites bestaan maar niets vermoedende mensen worden blijkbare de duper van dit soort mafia praktijk sites!

Zijn er nog meer mensen deze slachtoffer worden of zijn geworden op deze manieren?

smilie

Re: Vakantieveilingen.nl wat is dit?

Ongelezen bericht door smilie »

Ik zou zeggen bel even met vakantievailingen en geef aan dat je nooit daar deel aan hebt genomen (controleer voor alle zekerheid dat niet iemand anders op dezelfde adres toch wel heeft mee gedaan).

Ik had iets soortgelijk, namelijk ik heb _wel_ geboden op de vakantieveiling ook gewonnen. Auto incasso mislukte, waarna ze 4 mailtjes hebben verzonden en alle 4 waren in spam terecht gekomen en heb ze nooit zelf gezien. Zonder brief / telefoon belandde ik ook bij Intrum. Een telefoontje en het was opgelost, opdracht bij Intrum werd ook ingetrokken.

Eva369

Ongelezen bericht door Eva369 »

vraag IJ om te bewijzen dat u iets aan vakantieveilingen schuldig bent. doe niks over de telefoon, maar leg het vast. wie eist bewijst.

lisavanduijn

Ongelezen bericht door lisavanduijn »

Ik ben het zo zat,
Ik krijg toch steeds het gevoel dat ik in de maling word genomen elke keer in de laatste minuut gaat de prijs zo danig om hoog dat ik nooit de veiling kan winnen of ik moet zelf een enorm bod uitbrengen.
Ik vind dit toch wel een beetje jammer ik heb ook het bericht gelezen van een progammeur die zegt dat ze werken met robots.
Maar dat zou toch eigenlijk oplichterij zijn?

rdtburgg

Ongelezen bericht door rdtburgg »

2 € 500,00
10:57:02 stefan van zummeren
3 € 450,00
10:56:45 stefan van zummeren
4 € 400,00
10:56:36 stefan van zummeren
5 € 350,00
10:56:30 stefan van zummeren
6 € 300,00
10:56:22 stefan van zummeren
7 € 250,00
10:56:14 stefan van zummeren
8 € 200,00
10:56:07 stefan van zummeren
9 € 150,00
10:56:00 stefan van zummeren
10 € 100,00
10:55:51 stefan van zummeren

dit is een overzichtje van de bied geschiedenis van een vakantie naar bulgarije
zo'n zelfde lijstje is er ook van de vakantie naar turkije
zou meneer v zummeren bij corendon werken? wat denkt u ?

als vakantieveilingen dit soort praktijken niet meer zou toestaan krijg je misschien wel leuke vakanties voor weinig.
de mogelijkheid dat je jezelf kan overbieden moet verboden worden

trudy

karlijn3110

Ongelezen bericht door karlijn3110 »

Zoiets soortgelijks als bovenaan heb ik ook meegemaakt! Ik had op 1 veiling van het Nederlands Elftal geboden. Steeds maar weer werd ik overboden tot ik na een aantal keren 1 veiling had gewonnen. Nou mooi ik denk 2 kaartjes zijn binnen. Daarna die ene veiling betaald en gestopt met bieden. Kreeg ik 2 dagen later opeens een mail dat ik nog 2 veilingen moest betalen en dat ik er dus volgens hun 3 had gewonnen terwijl dit helemaal niet waar is!

Ik ook gebeld naar de servicedesk - dat ze zich zo durven noemen, wat een slechte service - neemt er zon studentje op en op alles wat ik zei, zei hij iets in de trant van 'Ja sorry ik kan u niet helpen het is bindend'. Het werd helemaal mooi toen ik zei, ja als je me niet gelooft kun je zelfs in mijn postvak kijken. Zegt hij: Ja die mailtjes zou je ook verwijderd kunnen hebben. Ja sorry hoor wat is dat voor kinderachtige reactie vanaf een service desk en wat een vertrouwen in hun klanten!

Nu zit ik dus vast aan veilingen ter waarde van 150 euro die ik dus gewoon moet betalen want ja 'zij kunnen er niks aan doen'.

Dus ik adviseer iedereen: GEBRUIK GEEN VAKANTIEVEILINGEN. Wat een bandieten!

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

lisavanduijn schreef:Ik ben het zo zat,
Ik krijg toch steeds het gevoel dat ik in de maling word genomen elke keer in de laatste minuut gaat de prijs zo danig om hoog dat ik nooit de veiling kan winnen of ik moet zelf een enorm bod uitbrengen.
Ik vind dit toch wel een beetje jammer ik heb ook het bericht gelezen van een progammeur die zegt dat ze werken met robots.
Maar dat zou toch eigenlijk oplichterij zijn?
Vlgs de Algemene Voorwaarden:
4.6 De bieders mogen de prijs van een veiling niet manipuleren noch pogingen daartoe doen. Het gebruik van biedrobots en het automatisch uitbrengen van biedingen is niet toegestaan.

Gesloten