LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie zit achter Dating 2000?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
MetobeCriticalinlife

Wie zit achter Dating 2000?

Ongelezen bericht door MetobeCriticalinlife »

Ik heb veel datingssites meegemaakt en gezien. Ook dating2000, een volledig gratis grote datingssite in Nederland en in België, aldus de slogan tekst van de datingsite 2000.
Waarom benoem ik deze datingwebsite tot vaag?
Er staat niet op wie de oprichter is en uit welk team deze dating website bestaand is. Bij contact is het alleen mogelijk om een contact formulier in te vullen maar bij wie komt ie terecht? Er staat geen enkele naam bij. En dat noem ik pas vaag. Of tientallen berichtjes die je verstuurd naar andere leden en echt maar van enkele leden een berichtje terugkrijgt en de leden die iets terugsturen vervolgens laten afweten zonder enige reden of beter gezegd in andere woorden :wat ik niet bevatten kan. Ik vraag mij altijd af waarom bij dit soort dingen.

Wie zit achter deze datingwebsite?

Weet u het? Dan weet ik het ook!

berndv

Re: Wie zit achter Dating 2000?

Ongelezen bericht door berndv »

MetobeCriticalinlife schreef:
13 mar 2020 03:55
een volledig gratis grote datingssite
Volledig gratis bestaat niet. Er zal altijd voor betaald worden, alleen niet altijd financieel door de deelnemers misschien. Ik zie als ik op de site kom in ieder geval al de nodige reclame staan.
MetobeCriticalinlife schreef:
13 mar 2020 03:55
Er staat niet op wie de oprichter is en uit welk team deze dating website bestaand is. Bij contact is het alleen mogelijk om een contact formulier in te vullen maar bij wie komt ie terecht? Er staat geen enkele naam bij. En dat noem ik pas vaag.
ben ik met je eens. Je vult persoonlijke gegevens in, maar je hebt geen idee met wie je die gegevens deelt. Vreemd.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Volgens SIDN is de houder van de domeinnaam J.J. Sieders, met een wanadoo-emailadres. Misschien dat dat een uitgangspunt kan zijn voor verdere naspeuring.

Pierre-de-5e

Ongelezen bericht door Pierre-de-5e »

Gewoon niet mee in zee gaan, klaar.

Gesloten