LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotel voucher van xxxxx

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
heleendasberg
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2010 09:26

Hotel voucher van xxxxx

Ongelezen bericht door heleendasberg »

het onderwerp is opgelost naar behoren afgehandeld
discussie gesloten

Kreeg een aanbieding van xxxxxx als vaste klant. Hotel overnachting voor 30 euro 62% korting
Besteld 2 x. Boeking gedaan bijkomende kosten erbij totaal met ontbijt 75 euro.

Als ik nu direct bij het hotel boek zonder een korting aanbieding ben ik 74,50 euro kwijt dus goedkoper
Waar is nou die korting van xxxxx 62% gebleven.
Laatst gewijzigd door heleendasberg op 12 jun 2014 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.

forumessent
Berichten: 321
Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26

Re: Hotel voucher van xxxxx

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste Heleen,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik wil graag voor u uitzoeken hoe dit kan en wat wij eventueel nog kunnen doen voor u.
Wilt u ons een email sturen naar [email protected]. Geef hierin aan voor welke periode u hebt geboekt, welk hotel en wat de bijkomende kosten zijn. Stuur dan ook uw postcode, huisnummer en telefoonnummer mee.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Hotel voucher van xxxxx

Ongelezen bericht door sjohie »

heleendasberg schreef:Kreeg een aanbieding van Essent als vaste klant. Hotel overnachting voor 30 euro 62% korting
Besteld 2 x. Boeking gedaan bijkomende kosten erbij totaal met ontbijt 75 euro.

Als ik nu direct bij het hotel boek zonder een korting aanbieding ben ik 74,50 euro kwijt dus goedkoper
Waar is nou die korting van Essent 62% gebleven. Voel mij erg bedonderd hierdoor
Eeuh, die aanbieding is voor 2 personen, als je 2x besteld hebt, heb je dus 2 nachten voor 2 personen geboekt.

Van de mijn Essent pagina:

Scherpe aanbieding
Met deze scherpe aanbieding koopt u voor slechts € 29,90 i.p.v. € 79,- een voucher voor een hotelovernachting voor 2 personen in 1 van de 60 Fletcher hotels.


Dat is dus wel een scherpe aanbieding lijkt me?

heleendasberg
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2010 09:26

Re: Hotel voucher van xxxxx

Ongelezen bericht door heleendasberg »

sjohie schreef:
heleendasberg schreef:Kreeg een aanbieding van xxxxx als vaste klant. Hotel overnachting voor 30 euro 62% korting
Besteld 2 x. Boeking gedaan bijkomende kosten erbij totaal met ontbijt 75 euro.

Als ik nu direct bij het hotel boek zonder een korting aanbieding ben ik 74,50 euro kwijt dus goedkoper
Waar is nou die korting van xxxxx 62% gebleven.
Eeuh, die aanbieding is voor 2 personen, als je 2x besteld hebt, heb je dus 2 nachten voor 2 personen geboekt.

Van de mijn Essent pagina:

Scherpe aanbieding
Met deze scherpe aanbieding koopt u voor slechts € 29,90 i.p.v. € 79,- een voucher voor een hotelovernachting voor 2 personen in 1 van de 60 Fletcher hotels.


Dat is dus wel een scherpe aanbieding lijkt me?

Gesloten