LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HD Parking Schiphol
HD Parking Schiphol
Heeft iemand ervaring met HD Parking op Schiphol?
Re: HD Parking Schiphol
HALLO
Laatst gewijzigd door brug2016 op 09 mar 2018 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: HD Parking Schiphol
Wij hadden van te voren betaald voor het parkeren bij Schiphol.
Op de vertrek dag was er niemand aanwezig op Schiphol om onze auto in
ontvangst te nemen.
Die ochtend hebben we meerdere keren gebeld maar we kregen alleen een
voicemail bandje te horen.
Op het laatste moment zijn we toen maar naar de lang parkeren P-3
parkeerplaats gereden.
HD Parking wist dat wij die morgen zouden komen maar we hebben daarna ook
geen enkele telefoontje of email van ze gehad.
Na onze vakantie contact opgenomen met HD Parking
Ze zouden het geld en een deel van de extra gemaakte kosten terug storten
(zie bericht hier onder).
Vandaag 1 november nog niets terug gestort en ze laten NIETS meer van zich
horen.
Geachte heer,
Zoals telefonisch besproken maken we 161 euro aan u over. Dit zal uiterlijk
aanstaande woensdag 18 oktober 2017 op uw rekening staan. Daarbij kunt u
bij uw eerst volgende vakantie kosteloos komen
parkeren.
Excuses voor hoe zaken gelopen zijn.
R. O.
HD Parking Schiphol
Op de vertrek dag was er niemand aanwezig op Schiphol om onze auto in
ontvangst te nemen.
Die ochtend hebben we meerdere keren gebeld maar we kregen alleen een
voicemail bandje te horen.
Op het laatste moment zijn we toen maar naar de lang parkeren P-3
parkeerplaats gereden.
HD Parking wist dat wij die morgen zouden komen maar we hebben daarna ook
geen enkele telefoontje of email van ze gehad.
Na onze vakantie contact opgenomen met HD Parking
Ze zouden het geld en een deel van de extra gemaakte kosten terug storten
(zie bericht hier onder).
Vandaag 1 november nog niets terug gestort en ze laten NIETS meer van zich
horen.
Geachte heer,
Zoals telefonisch besproken maken we 161 euro aan u over. Dit zal uiterlijk
aanstaande woensdag 18 oktober 2017 op uw rekening staan. Daarbij kunt u
bij uw eerst volgende vakantie kosteloos komen
parkeren.
Excuses voor hoe zaken gelopen zijn.
R. O.
HD Parking Schiphol
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 jan 2018 06:59
Re: HD Parking Schiphol
Prima zolang als er niets gebeurd.. wij zijn nu genoodzaakt andere stappen te ondernemen om ONS geld terug te krijgen, want het ziet er allemaal prachtig uit maar niks is minder waar. Wij hebben 2x gebruik gemaakt van HD parking de eerste keer hebben we anderhalf uur moeten wachten voor we werden opgehaald Dat is nog te overzien . Excuses ze stonden vast voor Schiphol. Prima zal zo zijn. Maar dan in oktober komen we terug en hadden ze een aanrijding gehad met onze auto! Nee hoor zegt de eigenaar geen zorgen wij zijn verzekerd (wat ze ook schrijven) maar tot op de dag van vandaag niks ontvangen. Alles ingevuld maar niks. Gewoon schadepost voor ons! En als ze nu gewoon reageren op email of telefoontjes maar niets van dat alles. Gewoon 0 reactie. Als ze maar een reactie hadden gegeven dan had ik het niet naar buiten gebracht.. maar ze zwijgen in alle toonaarden. Dus gaan wij denk ik kijken of we via bureau voor rechtshulp op welke wijze dan ook ons geld terug krijgen van het eigen risico van de door hun gemaakte schade
.
.
Re: HD Parking Schiphol
slechte ervaring mee
eerst geboekt maar wegens omstandig heden moeten annuleren tja geen geld terug helaas
maar lees veel negative ervaringen slecht trap er dus niet in
eerst geboekt maar wegens omstandig heden moeten annuleren tja geen geld terug helaas
maar lees veel negative ervaringen slecht trap er dus niet in
Re: HD Parking Schiphol
Ervaringen Park Plus, Parkerenvaletschiphol, HD Parking etc.
Door een, op het oog, aantrekkelijke aanbieding (50% korting) hebben we al eind 2017 valetparking geboekt bij ParkPlus en betaald voor een vakantie voor de zomer van 2018. Al snel daarna regende het waarschuwingen voor dit bedrijf op Internet van gebruikers en van andere parkerenaanbieders rond Schiphol.
Ik heb vervolgens het bedrijf diverse malen benaderd via email en (dure)mobiele telefoon om na te gaan of deze waarschuwingen wellicht loos alarm waren, maar zonder succes. Er werd nergens op gereageerd.
Om niet de kans te lopen om op Schiphol aan te komen zonder dat er iemand staat voor ontvangst van onze auto, hebben we maar besloten om bij een andere aanbieder een parkeerplaats te boeken.
En dat was maar goed ook. Enkele dagen voor vertrek kregen we van Parkplus het volgende SMS-bericht (vanaf een niet genoemd telefoonnummer):
“Geachte, het spijt ons vreselijk alleen we zijn onlangs negatief in de media geweest. We hebben alles geprobeerd om verder te kunnen gaan. Helaas is dit niet gelukt. We kunnen uw auto niet meer innemen op Schiphol. Een aantal klanten hebben de boeking wel al betaald. Voor hun gaan we proberen het aankoopbedrag te refunden. Park Plus”
Vanzelfsprekend is het bedrag nooit geretourneerd, de website van Parkplus is inmiddels uit de lucht.
Groot was derhalve onze verbazing om eind september weer een soortgelijke aanbieding per email te ontvangen van het bedrijf HD Parking. Dezelfde opzet van email, dezelfde korting, dezelfde website, hetzelfde gebruik van dashcam etc. etc.
Sterker nog, ik heb HD Parking een mail gestuurd met verzoek het geld te retourneren voor mijn betaling aan Parkplus Ik kreeg een korte email met de test “Wij zijn van HD Parking”. Een leugen: de aanbiedingsemail van HD Parking is 100% identiek aan degene van Park Plus van eind vorig jaar, alleen de naam is anders. Hoe dom kun je zijn.
Tenslotte heb ik ze bovenstaande ervaring toegestuurd met laatste verzoek om reactie, maar vanzelfsprekend geen reactie.
Tijd om anderen te waarschuwen. Trap hier dus niet in, het zijn grote oplichters die via verschillende websites opereren. Meld oplichting z.s.m. bij de politie. U bent gewaarschuwd.
Door een, op het oog, aantrekkelijke aanbieding (50% korting) hebben we al eind 2017 valetparking geboekt bij ParkPlus en betaald voor een vakantie voor de zomer van 2018. Al snel daarna regende het waarschuwingen voor dit bedrijf op Internet van gebruikers en van andere parkerenaanbieders rond Schiphol.
Ik heb vervolgens het bedrijf diverse malen benaderd via email en (dure)mobiele telefoon om na te gaan of deze waarschuwingen wellicht loos alarm waren, maar zonder succes. Er werd nergens op gereageerd.
Om niet de kans te lopen om op Schiphol aan te komen zonder dat er iemand staat voor ontvangst van onze auto, hebben we maar besloten om bij een andere aanbieder een parkeerplaats te boeken.
En dat was maar goed ook. Enkele dagen voor vertrek kregen we van Parkplus het volgende SMS-bericht (vanaf een niet genoemd telefoonnummer):
“Geachte, het spijt ons vreselijk alleen we zijn onlangs negatief in de media geweest. We hebben alles geprobeerd om verder te kunnen gaan. Helaas is dit niet gelukt. We kunnen uw auto niet meer innemen op Schiphol. Een aantal klanten hebben de boeking wel al betaald. Voor hun gaan we proberen het aankoopbedrag te refunden. Park Plus”
Vanzelfsprekend is het bedrag nooit geretourneerd, de website van Parkplus is inmiddels uit de lucht.
Groot was derhalve onze verbazing om eind september weer een soortgelijke aanbieding per email te ontvangen van het bedrijf HD Parking. Dezelfde opzet van email, dezelfde korting, dezelfde website, hetzelfde gebruik van dashcam etc. etc.
Sterker nog, ik heb HD Parking een mail gestuurd met verzoek het geld te retourneren voor mijn betaling aan Parkplus Ik kreeg een korte email met de test “Wij zijn van HD Parking”. Een leugen: de aanbiedingsemail van HD Parking is 100% identiek aan degene van Park Plus van eind vorig jaar, alleen de naam is anders. Hoe dom kun je zijn.
Tenslotte heb ik ze bovenstaande ervaring toegestuurd met laatste verzoek om reactie, maar vanzelfsprekend geen reactie.
Tijd om anderen te waarschuwen. Trap hier dus niet in, het zijn grote oplichters die via verschillende websites opereren. Meld oplichting z.s.m. bij de politie. U bent gewaarschuwd.
-
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 12 apr 2018 11:59
Re: HD Parking Schiphol
Voor reacties/reviews ontrent HD Parking Schiphol kun je tevens kijken op Consumetenkompas en Trustpilot.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 22 okt 2018 12:12
Re: HD Parking Schiphol
De aanbieding klonk zo mooi. Op tijd aangekomen op de afgesproken plaats. Na zeker 10 keer bellen kwam er iemand met nogal wat vertraging. Geen uitleg over dashcam maar ja vertrouwen hebben he?! In onze auto is een dongel geplaatst door de ANWB deze houdt je rijvaardigheid bij. Tijdens onze vakantie kregen wij van de ANWB een mail dat we een boete kregen voor te snel rijden. 160 km/pu waar je maar 90km mag. Helaas geen reactie meer van HD parking gekregen.
P3 is een mooi alternatief. Bus rijdt altijd. Je rijdt zelf je auto er naar toe. Geen stress. En je auto staat daar veilig !
P3 is een mooi alternatief. Bus rijdt altijd. Je rijdt zelf je auto er naar toe. Geen stress. En je auto staat daar veilig !
Re: HD Parking Schiphol
De ANWB kan geen boetes uitdelen. U zult meer verzekeringspremie moeten betalen.
Re: HD Parking Schiphol
Toevallig staat daar vandaag een artikel over in de lokale krant. De premie zal hopelijk niet verhoogd worden als de verzekerde niet zelf gereden heeft, omdat hij aantoonbaar in het buitenland op vakantie was.
https://www.dvhn.nl/groningen/ANWB-appa ... 07038.html
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 22 okt 2018 12:12
Re: HD Parking Schiphol
Tsja Lady Je kunt het boete noemen of premieverhoging Maar als mijn premie verhoogd wordt door nalatigheid van een ander dan voelt dat als een boete. Het gaat niet om wat de ANWB doet het ging erom dat HD parking te snel gereden heeft met onze auto. Topic niet uit het oog verliezen We hebben ondertussen een p.v laten opmaken bij de politie
Re: HD Parking Schiphol
Ik noem het geen boete maar u. Het is dus een premieverhoging.