Graag zou ik jullie het volgende voor willen leggen, misschien kunnen jullie mij advies geven over wat ik het beste kan doen (volgens mij niks, want zij staan natuurlijk super sterk).
Gisteren heb ik een reis geboekt naar Istanbul, omdat het een super goede aanbieding was, had ook de site van Corendon bekeken voor wat achtergrond informatie. De deal was; ticket, hotel, ontbijt, lunch, tours etc allemaal inclusief voor E199. Op de website van Corendon werd dezelfde reis aangeboden, maar dan moest je de tours erbij kopen voor 100E. Inclusief alles zou ik E260 kwijt zijn bij Travelbird.
Nu wordt ik vanavond om 17:45 ongeveer gebeld door Travelbird dat de reis doorgaat, maar dan zonder de excursies. Als ik de excursies wel wil moet ik 100E bij betalen, of ik kan de reis 'kosteloos' annuleren.
Ik vroeg of ze dat konden maken, mij in principe niet leveren wat ik heb 'gekocht', en daarnaast mij hiervoor 3 uur de tijd te geven (tot 21.00 vanavond) om te beslissen. Met de reden dat 'zij' binnen 8 werkuren terug mogen komen op een aanbieding???
Zoals ik al zei, hun algemene voorwaarden zijn waarschijnlijk waterdicht.
Maar Travelbird biedt dus helemaal geen zogenaamde 'aanbiedingen' aan, er is dus helemaal geen korting tov een website als Correndon waar hun de reis uiteindelijk ook gewoon boeken (er wordt op de Travelbird website verwezen naar de website van Corendon).
Graag jullie advies, ik heb heel waarschijnlijk helemaal niks om me op te beroepen ofzo, maar dan heb ik het iig geprobeerd!
Alvast bedankt voor jullie advies