LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chaos bij PME!

Discussieer hier over pensioenregelingen, levensloopregelingen en aanverwante zaken.
Ed4508

Chaos bij PME!

Ongelezen bericht door Ed4508 »

Ik ben 1 augustus 65 geworden en dus gaat het pensioenfonds uitbetalen. Ik heb pakweg 25 jaar in de metaal gewerkt en dus val je dan onder het Pensioenfonds Metaal en Elektro (PME).

Die meisjes en jongens waren aanvankelijk vergeten mij de vereiste formulieren te sturen maar kwamen daar in juli 2010 toch nog achter. En dat was het dan. Het is nu 8 oktober en ik heb nog geen cent van het PME ontvangen. Diverse emails met in de laatste de melding dat er binnen 10 dagen betaald zou worden. Die termijn loopt as zondag af. In het weekend werkt er niemand en ik heb het PME "beloofd" dat bij in gebreke blijven ik uit een ander vaatje ga tappen.

Ik zou graag willen weten wat in dit geval de beste maatregelen tegen zo'n instelling zijn.

GerdaSmits

Re: Chaos bij PME!

Ongelezen bericht door GerdaSmits »

Heel vervelend. Stuurt u mij alstublieft een mail met uw gegevens.
Alvast mijn dank.

[email protected]

Ed4508

Re: Chaos bij PME!

Ongelezen bericht door Ed4508 »

Na de aktie van mevr. Smits is er kennelijk totale paniek uitgebroken bij het PME, er vielen vanmiddag in totaal VIER enveloppen van het PME op de mat.

- Twee met de betalingsberichten van de maanden augustus en september,
- Twee exact dezelfde dikke enveloppen met de melding dat ik binnenkort de pensioengerechtigde leeftijd zal bereiken, (daar was ik zelf ook al achter) met bijbehorende aanmeldingsformulieren. ;)

Van de laatste had ik er al twee ontvangen, ik beschouw ze maar als niet verzonden. Er is ook daadwerkelijk betaald. Ik ga er nu van uit dat de volgende betalingen geen probleem meer vormen en bedank mevr. Smits van het PME voor deze krasse aktie.

Zo zie je maar weer, er is altijd redding, ook mensen van de instantie waar je problemen mee hebt lezen dit forum.

Gesloten