LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pensioen zoek van voormalige Edah
-
Pensioen zoek van voormalige Edah
Goedemorgen.
Mijn vrouw heeft 10 jaar bij de voormalige Edam gewerkt, nu blijkt dat de pensioenen verdwenen zijn.
Bij navraag worden we van het kastje naar de muur gestuurd.
10 jaar sparen is blijkbaar verdampt..
Wie kan ons uit de brand helpen?
Alvast onze dank.
Mijn vrouw heeft 10 jaar bij de voormalige Edam gewerkt, nu blijkt dat de pensioenen verdwenen zijn.
Alvast onze dank.
Re: Pensioen zoek van voormalige Edah
Iets meer informatie zou wel heel erg handig zijn om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Hallo @Kees Moret, u zou eens kunnen informeren bij de Pensioenfederatie https://www.pensioenfederatie.nl/home
Succes.
Succes.
….verkeerde naam gelezen...Kees Moret schreef: ↑21 jan 2020 09:37Goedemorgen.
Alvast onze dank.
...toch niet....Edah/m
Bij mijn partner is het ook verdwenen.
Dwz bij haar is het uitbetaald na faillissement (was een keuze) omdat het slechts een klein pensioen betrof
Komkommertijd
vindt dit leuk
?? = een belangenvereniging van een aantal pensioenfondsen; TS kan zich m.i. beter wenden tot de desbetreffende toezichthouder op m.n. de informatieverstrekking door de pensioenuitvoerders: AFM.Klaas Jan schreef: ↑21 jan 2020 10:10Hallo @Kees Moret, u zou eens kunnen informeren bij de Pensioenfederatie https://www.pensioenfederatie.nl/home
Succes.
Ik D8 dat Jumbo die tent overnam.
Misschien bij Jumbo vragen of het JL.
Misschien bij Jumbo vragen of het JL.
Komkommertijd
vindt dit leuk
De pensioenen van Edah, en later Laurus, zijn overgegaan naar het pensioenfonds van super de boer (sdb). De actieve deelnemers zijn daarna weer naar Pensioenfonds Levensmiddelen en Pensioenfonds Groothandel in Levensmiddelen gegaan. Dat zijn dus plekken waar je terecht kunt.
Maar als je ook bij een van die andere fondsen pensioen hebt opgebouwd, dan kan het zijn dat je pensioenen 'op een hoop' zijn geveegd en dat je aanspraken dus wel in het totaaloverzicht zijn verwerkt. En dat je ze daarom niet terugvindt.
Ok kan het zijn dat het om een 'klein pensioen' gaat een dat dit in het verleden al is uitbetaald/afgekocht.
Maar als je ook bij een van die andere fondsen pensioen hebt opgebouwd, dan kan het zijn dat je pensioenen 'op een hoop' zijn geveegd en dat je aanspraken dus wel in het totaaloverzicht zijn verwerkt. En dat je ze daarom niet terugvindt.
Ok kan het zijn dat het om een 'klein pensioen' gaat een dat dit in het verleden al is uitbetaald/afgekocht.
16again
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Jasper45 schreef: ↑21 jan 2020 10:39?? = een belangenvereniging van een aantal pensioenfondsen; TS kan zich m.i. beter wenden tot de desbetreffende toezichthouder op m.n. de informatieverstrekking door de pensioenuitvoerders: AFM.Klaas Jan schreef: ↑21 jan 2020 10:10Hallo @Kees Moret, u zou eens kunnen informeren bij de Pensioenfederatie https://www.pensioenfederatie.nl/home
Succes.
De Pensioenfederatie vertegenwoordigt 197 pensioenfondsen dus dat lijkt me een prima bron om informatie te zoeken.
Als er nog meer bronnen zijn dan is dat helemaal prima natuurlijk.
www.mijnpensioenoverzicht.nl
wat staat daar ?
wat staat daar ?
Komkommertijd
vindt dit leuk