LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bestelling geblokkeerd bij postnl

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
anas pastos

bestelling geblokkeerd bij postnl

Ongelezen bericht door anas pastos »

ik heb een Gucci pet besteld en het werd doorgestuurd door posnl maar is geblokkeerd en het zou normaal gezien naar retourafzender verzonden worden maar de afzender heeft geen adres achtergelaten en wil ook niet gaan vragen om het terug opnieuw te sturen en ik mag zelfs mijn pakket niet afhalen. trouwens ik woon in belgie, wat kan ik doen of wie kan me helpen?

newmikey

Re: bestelling geblokkeerd bij postnl

Ongelezen bericht door newmikey »

Namaakartikelen kunnen door de douane in beslag worden genomen, dat had je kunnen weten. Wees blij dat je niet ook nog een boete krijgt.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

newmikey schreef:Namaakartikelen kunnen door de douane in beslag worden genomen, dat had je kunnen weten. Wees blij dat je niet ook nog een boete krijgt.
Is het wel een namaakartikel ?

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Chocomelk schreef:Is het wel een namaakartikel ?
anas pastos schreef:het zou normaal gezien naar retourafzender verzonden worden maar de afzender heeft geen adres achtergelaten
Ik vermoed toch dat er iets niet in de haak was op basis van die info, als het van een officiële Gucci-dealer of -verkoper komt, zal er toch wel een retouradres op staan?

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Uiteraard namaakzooi. Heel goed dat dit in beslag wordt genomen. Je centen ben je volkomen terecht kwijt.

Gesloten