Toch wel. De bezorger kijkt niet naar de deur, die zoekt een bel. En die bel bevindt zich hoogst zelden in een smal raampje midden in een deur. Dus daar kun je en moet je letterlijk omheen om je doel te bereiken: de bel. Bevindt de bel zich op ooghoogte, of toevallig ook een eind daaronder?19erik77 schreef:Voor de duidelijkheid, mijn vrouw reageerde geïrriteerd maar niet op een beledigende toon, zo bedoel ik dat helemaal niet. Het briefje is van het formaat A5 en hierop staat het met grote letters geschreven en hangt op het smalle raampje in het midden van de voordeur en op ooghoogte, je kan er werkelijk niet omheen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorger PostNL neemt pakket weer mee
-
Re: Bezorger PostNL neemt pakket weer mee
Dat kan genuanceerd liggen natuurlijk. Zeg, kun je niet lezen? is -een tikje- beledigend, maar nog niet bepaald discriminerend laat staan racistisch, maar bij Zeg, kun jij geen Nederlands lezen ofzo? ligt die gevoelswaarde natuurlijk al weer wat anders.En waar iedereen aan voorbij gaat is het gevolg ervan, namelijk dat de medewerker het pakket meeneemt en bovendien aangeeft dat hij zich gediscrimineerd voelt. Dat op zich is al omgekeerde discriminatie, want in de bewoordingen was op geen enkele manier iets van discriminatie op te maken.
Er is een Nederlands spreekwoord : "Niet in de hand bijten die je voedt".Voor de duidelijkheid, mijn vrouw reageerde geïrriteerd maar niet op een beledigende toon.
Een kennis van mij is ook altijd verbaasd dat als ze een helpdesk belt en daar vreselijk tekeer gaat een monteur ineens 3 dagen later komt dan bij mij
Je hoeft zeker niet alles te pikken maar fatsoen komt van TWEE kanten.
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Ja, dat denk ik ook wel!Mucha schreef:"Kun je niet lezen !" kwam er vast uit met een grote glimlach om haar mond en een knipoog.bprosman schreef:Er is een Nederlands spreekwoord : "Niet in de hand bijten die je voedt".Voor de duidelijkheid, mijn vrouw reageerde geïrriteerd maar niet op een beledigende toon.
19erik77 schreef:Mijn vrouw die thuis is opent geïrriteerd de deur en vraagt de bezorger of die soms niet kan lezen.
Is niet vreemd maar is om "Hamsterende Chinezen" tegen te gaan.(Vreemd, maar in onze Jumbo mag men niet meer dan twee verpakkingen kopen).
https://www.nrc.nl/nieuws/2013/03/05/ch ... r-a1436712