LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezorger tekende zelf voor ontvangst

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Delilah5

Bezorger tekende zelf voor ontvangst

Ongelezen bericht door Delilah5 »

Hallo,

Vandaag ging de bel... Ik kwam net onder de douche vandaan, dus was niet in de gelegenheid om de deur open te doen. Ik liep naar boven en hoorde de deur van de benedenbuurman opengaan. Er werd wat gemompeld en de deur ging weer dicht. Ik bedacht me ineens dat ik iets besteld had. Dus ik kijk op track&trace en inderdaad, mijn pakketje is afgeleverd. Maar ik wist dat ervoor getekend moest worden. En wat schetst mijn verbazing? Er is ondertekend en wel met mijn naam! Ik ben naar de brievenbus gelopen om die notificatie te pakken waarop staat dat het pakketje op een ander adres is bezorgd en vervolgens valt mijn mond wederom open van verbazing: Geen notificatie! Maar aangebeld bij mijn buurman, of er voor mij een pakketje bezorgd is en of hij er misschien voor getekend heeft: "Ja, er is een pakketje bezorgd, nee ik heb niet getekend. Die jongeman vroeg alleen of ik het pakketje bij jou wilde afgeven als je weer thuis was". Laaiend was ik! Een pakketje bij de buurman afgeleverd, ondertekend door iemand anders dan ikzelf, maar wel met mijn naam en vervolgens ook geen briefje in de brievenbus. Ik heb verdorie voor dit pakket betaald. Geen enorm bedrag, maar dan nog! Ik heb meteen de klantenservice van PostNL gebeld en een klacht ingediend. Dit wordt intern opgelost en volgens die mevrouw wordt het ook niet teruggekoppeld. Maar als ik zo de klachten over PostNL lees, dan heb ik er weinig vertrouwen in dat er daadwerkelijk iets mee gedaan wordt. Ik heb het in ieder geval hier gemeld. Ik denk er in de toekomst nog eens over na om iets te bestellen wat door PostNl bezorgd wordt....

P.S. Een week of wat geleden had dezelfde bezorgdienst wel een briefje in de brievenbus gedaan. Hier stond alleen geen adres van de buren op, maar dat hij het onder de trap had gelegd!

rozemarijntje

Re: Bezorger tekende zelf voor ontvangst

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Tpg wordt steeds erger...als je kwaad zoumwillen kan e bij bedrijf zeggen heb niks ontvangen..
Ja maar u heeft getekend...nou nee hoor,dan handtekeningen vergelijken ... :D
Moet zeggen hier vrij strikt dat soort dingenafkloppen.

Tpg doet er geen snars aan..
Ij veel zaken kan je ook kiezen voor dhl of die andere gls zoiets en dpd ook zoiets...soms is het bezorgen dan 2 euro

Gesloten