LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen handtekening beschikbaar van aangetekende stuk

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
gezondheid

Geen handtekening beschikbaar van aangetekende stuk

Ongelezen bericht door gezondheid »

Post aangetekend verzonden. Vervolgens kun je inloggen op via deze link: http://www.postnlpakketten.nl/klantense ... racktrace/

Aldaar krijg je de handtekening niet te voorschijn. Contact met PostNL: Het kan enige tijd duren voordat de handtekening beschikbaar wordt. Maar helaas, de handtekening komt niet te voorschijn. Vervolgens kun je een onderzoek laten starten, door middel van een navraag formulier. Wat gaat er dan vervolgens gebeuren wat ze op de klantenservice dus niet weten? PostNL gaat dan de geadresseerde nogmaals om een handtekening vragen, en vraagt achteraf of ze het aangetekende stuk ook ontvangen hebben.

Wat is het probleem zou je zeggen? Nou, wanneer je een poststuk voor een bepaalde datum verstuurd moet hebben en dat is bijvoorbeeld de Belastingdienst en zij zeggen het aangetekende stuk niet te ontvangen hebben dan kun je in de problemen komen. Als er dan achteraf nog een keer wordt opgevraagd dat zij het aangetekende stuk wel te ontvangen hebben..... In mijn geval ging het om een particulier. Ik heb begrepen dat het soms wel voorkomt dat een handtekening niet zichtbaar wordt in het track&trace programma. Zijn er meer mensen die hiermee problemen mee hebben gehad?

bprosman

Re: Geen handtekening beschikbaar van aangetekende stuk

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik heb begrepen dat het soms wel voorkomt dat een handtekening niet zichtbaar wordt in het track&trace programma. Zijn er meer mensen die hiermee problemen mee hebben gehad?
1 Keer, toen was de handtekening er wel maar inderdaad niet zichtbaar in T&T. Handtekening opgevraagd en dan krijg je een briefje thuis met daarop de desbetreffende handtekening.

Gesloten