25 mei een pakket opgestuurd naar iemand die van ons iets op marktplaats had overgenomen. De adressticker keurig uitgeprint en het pakket bezord bij het kiala 'afhaalpunt' bij ons in het dorp (tegenwoordig heet het UPS accesss point trouwens).
Gisteren, 1 juni, gebeld door de koper dat ze nog steeds geen bericht heeft ontvangen van Kiala dat het product kan worden afgehaald.
Via de website is het pakket keurig te traceren wat vertrouwen wekt echter:
sinds 28 mei ligt het pakket volgens de website op het sorteercentrum. Inmiddels dus al 4 dagen...
dat vind ik te lang duren dus via de website een contactformulier gerelateerd aan de trackcode ingevuld maar tot op heden geen reactie ontvangen. Via google (!?)

een 0900-nummer weten te vinden van de klantenservice. De mevrouw die al snel opnam vroeg direct voor welk bedrijf ik bel (dat wekt al geen vertrouwen) dus aangegeven; kiala. daarna doorverbonden en na 2 minuten een kiestoon gehoord te hebben een computerstem aan de lijn gekregen die vrolijk meld dat de organisatie die ik probeer te bellen niet opneemt (ja duh....dat wist ik ook al) en dood leuk de meldeing....probeer het later nog eens.
0900 nummer kost al met al 1 euro per minuut!
Belachelijk en niet meer van deze tijd. wat nu te doen????
Kiala meld geen telefoonnummer op de website; ook de website van UPS acces point niet!