LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn Briefen komen nooit aan
Re: Mijn Briefen komen nooit aan
Ik denk dat ik het wel snap als het hier inderdaad een duitse betreft. In duitsland wordt de postcode vooraf gegaan door het land waar de internationale brief naartoe moet. Dus bijvoorbeeld NL-1234AB. In nederland kennen we dat niet. Als TS dus de brief addresseerd met D-postleitzahl, dan zal de gemiddelde postbode daar niks mee kunnen.
Alleen een Duitse postbode krijgt die brieven van TS in handen.olaf79 schreef:Als TS dus de brief addresseerd met D-postleitzahl, dan zal de gemiddelde postbode daar niks mee kunnen.
Natuurlijk kan het sorteercentrum de notatie Dxxxxx of D-xxxxx wel aan, het is in Nederland overigens ook niet ongebruikelijk. En wat ze niet aankunnen gaat terug naar het retouradres. Staat er geen retouradres op, dan wordt de brief open gemaakt om een retouradres te achterhalen.
Maar zoals TS al aangaf is het zelfs met hulp van het postkantoor al geprobeerd.
TS moet zeker altijd wel een retouradres erop zetten, of op z'n minst in notatie NL-1234AA-56a als retouradres, 56a zijnde het huisnummer van TS.
Een brief die eens niet aankomt kan ik geloven, maar van vele poststukken geen enkele die aankomt, dat geloof ik eigenlijk gewoon niet.
-
Waar IS Sylvia??!
Jammer dat je niet meer reageert , en/of aangeeft dat je wel wat hebt gehad aan sommige tips/ suggesties.
Het ga je goed!
Jammer dat je niet meer reageert , en/of aangeeft dat je wel wat hebt gehad aan sommige tips/ suggesties.
Het ga je goed!
Was het maar plat-brabants. Helaas praat en schrijft bijna de hele Nederlandse bevolking zo.Frantic2 schreef:maar ik ben ook oma en heb echt geen cursus nodig, zeker als je familie in het buitenland zit wordt het tijd om eens te investeren....., daarbij.... "me moeder" knap dat je als Duitse plat brabants schrijft.....