sjohie schreef:Tsja, daarvoor zijn koeriersdiensten als UPS, FedEx, DHL en TNT. Dit is dus gewoon via pakketpost gegaan, wat qua dienstverlening en (lagere) kosten iets anders is als een echte koeriersdienst.MASAVE schreef:Bij ons gebeurde jaren geleden precies hetzelfde met een pakje dat onze zoon had gestuurd uit de USA. Track&Trace vermeldde dat het was aangekomen in Amsterdam. Maar tussen Amsterdam en het verdeelstation (of zo'n soort benaming) was het pakje weggeraakt. "Van de auto gevallen' zeker..???"
Er is vast een aardige medewerker geweest die dacht: dat kan ik wel gebruiken...
Veel telefoontjes en e-mails later was het nog steeds niet boven water. De waarde kregen we ook niet vergoed. Pakje met allerlei cadeautjes foetsie! Leve PostNL!!!
Nog altijd ben ik er woest kwaad over. Vooral om de manier waarop we antwoord kregen en de ontwijkingen van de verantwoordelijkheid van PostNL
Oh, en dat ontslaat postnl dan maar van zijn leveringsplichten ??? Wat maakt het uit met welke vervoerder wordt verstuurd, pakje wordt overgedragen vanuit US naar postnl welke vervolgens "kwijt raakt " en men niks, nada, noppes terug krijgt.