Tsja, dat is het resultaat als je je openingspost zelf zo hard insteekt met woorden als geldklopperij. Ik vond de ondertoon zo in de trant van groot bedrijf zal wel weer de boel oplichten. Tsja, als je zo begint ben je hier aan het verkeerde adres.spiritmuse schreef:En ja hoor daar zijn ze weer: de snoeiharde, nietsontziende, niets-dan-beledigende eigen-schuld-dikke-bult reacties. Ik had ook eigenlijk beter moeten weten dan hier ook maar enige menselijkheid te verwachten.
Ja, het is misschien zeuren om een klein bedrag. En ja, ik had het misschien fout. Nee, ik ben niet te beroerd om dat toe te geven. Ik heb zelfs naar de dame van de klantenservice van PostNL die heel geduldig mijn kwade mails beantwoordde mijn excuses aangeboden. Wat ik namelijk dacht was dat PostNL heel geniepig die grens had verlegd waardoor ik nu ineens onvermoed op extra kosten gejaagd werd. Dat is toch niet heel gek om daar kwaad over te worden? Het zou de eerste keer niet zijn dat een bedrijf mij zoiets geflikt heeft. Maar gezien dat hier dus niet het geval bleek, is er dus op geen enkele manier onrecht geschied en heb ik er geen problemen meer mee het bedrag te betalen. Volgende keer beter opletten inderdaad.
Maar is het nou echt nodig om mij daarom met zijn allen op mijn nek te springen? Omdat ik het fout had? Moeten jullie daarom gelijk met mij spotten? Mij beledigen? Mij finaal de grond in trappen?
Ik ben een redelijk mens. Ik word over het algemeen echt niet zomaar kwaad, maar onrecht kan ik niet uitstaan. In dit geval bleek er helemaal geen onrecht, maar daar kwam ik ook later pas achter. Mag ik misschien ook fouten maken?
Je had gemakkelijk e.e.a. binnen een paar minuten zelf kunnen uitvinden door je goed te informeren. Dan had je inderdaad de klanten service niet hoeven te overstelpen met boze e-mails.