Vorige week ging mijn ziggo abbonnement in. Op 20 maart werd het modem bezorgd. Althans dat was de bedoeling. Want hoewel de bezorgtijd tussen 12-14.00 keuring in de mijn pakket app stond verscheen er in de verste verte niet een post.nl postbode. Aangezien ik meer te doen heb dan te wachten op pakketjes die niet komen, ben ik om 14.30 uur maar vertrokken. U raadt het al, de postbode kwam alsnog rond 17.00 uur, 3 uur te laat en trof mij natuurlijk niet aan. Om 18.00 uur verscheen er in de app dat de postbode het pakje niet kon afleveren en de volgende dag een nieuwe poging zou doen. De postbode hoort een niet thuis bericht achter te laten, maar die trof ik niet aan. Via het niet thuis bericht kun je normalitair aangeven wanneer je de volgende afleverpoging wilt, maar dat bericht werd dus niet door de postbode achter gelaten.
De volgende dag, vrijdag 21 maart, zag ik 's morgens vroeg op app dat er een nieuwe afleverpoging werd gedaan tussen 15-17 uur. Dus vol verwachting zit ik thuis te wachten op een post.nl busje met mijn pakket. Helaas om 17.30 uur niks. Dus ik kijk op mijn pakket, staat er dat de postbode mij weer niet heeft aangetroffen. Nou ik was toch echt hartstikke thuis. Ook nu weer geen bericht van de postbode. Dus ik balen, en maar eens bellen met post.nl, wij weten het ook niet was het antwoord, maar morgen wordt het paktje op het postkantoor geleverd (is een AH in de buurt). Ok, nou ik maar weer wachten. En ja hoor zaterdagochtend 22 maart verscheen in de mijn pakket app de nieuwe afleverdatum inclusief de melding dat het op het postkantoor zou worden afgeleverd op 22 maart tussen 15.00 en 17.00 uur. Dus ik tuig vol goede moed om 18.00 uur naar het postagentschap in de AH. GEEN PAKKETJE! De vriendelijke juffrouw van de AH heeft zowat het hele filiaal overhoop gehaald, maar niks.
's avonds kijk ik nogmaals in de app en staat er dat het pakket niet kon worden bezorgd bij het postkantoor omdat het filiaal gesloten was. Dat is een leugen want deze AH is tot 22.00 uur open en ook het agentschap.
Uiteindelijk vandaag via Twitter te horen gekregen dat het pakketje eindelijk was gearriveerd. EN ja hoor vanmiddag kon ik het pakketje ophalen bij de AH.
Hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat postbode 2x geen niet thuis brief achterlaat en dan vervolgens ook nog liegt over de gesloten postagentschap, wat een prutser.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Post.nl maakt er een zooitje van
Re: Post.nl maakt er een zooitje van
Ik kan geen vraag vinden, maar het lucht wel op.
Jij bent niet de eerste hoor, deze zijn jouw al voorgegaan.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... n#p1973203
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... n#p1957189
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... +verdwenen
Jij bent niet de eerste hoor, deze zijn jouw al voorgegaan.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... n#p1973203
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... n#p1957189
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... +verdwenen
Re: Post.nl maakt er een zooitje van
Hoe is toch een aanwijzing voor een vraag...eleven schreef:Ik kan geen vraag vinden, maar het lucht wel op.
Jij bent niet de eerste hoor, deze zijn jouw al voorgegaan.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... n#p1973203
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... n#p1957189
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... +verdwenen
Re: Post.nl maakt er een zooitje van
och, niets nieuws.
hier hebben ze het eigenlijk ALTIJD verklooid.
hebben het zelfs voor elkaar gekregen dat ik ze voor sluitingstijd belde, zij mij 4-5 maal moesten doorverbinden om uiteindelijk bij "klachten" terecht zou komen, vertellen ze mij dat het sluitingstijd is en geven aan de verbinding te verbreken.
Omdat zij te incompetent zijn mocht ik de dag erna terugbellen...
tot nu toe nog geen enkel pakket op tijd of volgens afspraak verkregen en ALTIJD een klacht gemeld.
wordt tijd dat de eens aangepakt gaan worden door een hogere instantie, het lijkt de belastingdienst bijna wel.
hier hebben ze het eigenlijk ALTIJD verklooid.
hebben het zelfs voor elkaar gekregen dat ik ze voor sluitingstijd belde, zij mij 4-5 maal moesten doorverbinden om uiteindelijk bij "klachten" terecht zou komen, vertellen ze mij dat het sluitingstijd is en geven aan de verbinding te verbreken.
Omdat zij te incompetent zijn mocht ik de dag erna terugbellen...
tot nu toe nog geen enkel pakket op tijd of volgens afspraak verkregen en ALTIJD een klacht gemeld.
wordt tijd dat de eens aangepakt gaan worden door een hogere instantie, het lijkt de belastingdienst bijna wel.
Re: Post.nl maakt er een zooitje van
Uiteindelijk bleek het pakket, verkeerd geadresseerd, wat heel vreemd is want in de mijn pakket app stond het wel goed. Straat en huisnummer waren door elkaar gehusseld. Het is erg moeilijk voor ziggo om een postadres en aansluitadres te hebben op verschillende adressen. Dus hebben ze het huisnummer van het aansluitadres gecombineerd met de straat van het postadres. Tsja...
Re: Post.nl maakt er een zooitje van
Ik raad ondernemers aan om geen pakketten naar landen te verzenden die iets moeilijker liggen.
Ik ben nu voor de 3e keer een groot pakket kwijt naar Papoea Nieuw Guinea.
Post NL is een ramp naar dat soort bestemmingen.
3 pakketten, waarde 1500 pleuro.
Plus klanten kwijt.
Sterker nog: als mijn bezoekers te horen krijgen dat we Post NL verzenden, haken ze allemaal af.
Ik gebruik thans iets duurdere vervoerders....300% zekerheid.
Voor al mijn websites ( 17) ben ik definitief gestopt met deze grappenmakers.
gr
websmoker
Ik ben nu voor de 3e keer een groot pakket kwijt naar Papoea Nieuw Guinea.
Post NL is een ramp naar dat soort bestemmingen.
3 pakketten, waarde 1500 pleuro.
Plus klanten kwijt.
Sterker nog: als mijn bezoekers te horen krijgen dat we Post NL verzenden, haken ze allemaal af.
Ik gebruik thans iets duurdere vervoerders....300% zekerheid.
Voor al mijn websites ( 17) ben ik definitief gestopt met deze grappenmakers.
gr
websmoker