LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Post NL Pakje te laat
Post NL Pakje te laat
Pakje te laat. Deze aandeelhouders van Post NL bepalen het beleid
Deze aandeelhouders hebben de grootste invloed op beleid van Post NL
1. Edinburgh Partners
2. Manning & Napier Advisors LLC
3.Capfi Delen Asset Management (CADELAM)
4.John de Mol
5.Her Majesty the Queen in right of Alberta
6. JANA Capital (Barry Rosenstein)
7.Lansdowne UK Equity Fund Limited
8. The Vanguard Group9..
9. Morgan Stanley & Co International
10. Norges Bank
11.Allianz
12.HSBC Holdings
13. Wellington Management Group
Bron: grootaandeelhouders post nl
1. Edinburgh Partners
4.John de Mol
8. The Vanguard Group9..
10. Norges Bank
11.Allianz
12.HSBC Holdings
-
Re: Post NL Pakje te laat
Er is een meeting geweest tussen deze groot aandeelhouders en daarin is besproken dat uw pakje te laat bezorgd zal gaan worden? Zo'n eer heb ik nog nooit gehad.
Hebben die nou alle 13 op korte termijn vergaderd, tegelijk en besloten dat de vraagsteller zijn pakje wat later krijgt? Of is het misschien december en nog na black Friday?
Zij zijn groot en u is klein, en dat is niet eerlijk.
Als ik u was, zou ik het niet pikken en ze allemaal voor de rechtbank slepen.
14. Scontra Holdings & investments. Sorry hoor !! maar deze hoort er toch echt bij, anders is uw lijstje incompleet.subodai schreef:Pakje te laat. Deze aandeelhouders van Post NL bepalen het beleid
1. Edinburgh Partners
4.John de Mol
8. The Vanguard Group9..
10. Norges Bank
11.Allianz
12.HSBC Holdings
En dat schrijft iemand die zelf nooit ergens op tijd komt, "de pot verwijt de ketel" story.subodai schreef:Pakje te laat. Deze aandeelhouders van Post NL bepalen het beleid
-
Het is 1 groot complot van de elite tegen de gewone man. Hun enige doel is om ons kapot te maken! Zo goed?
Maar even serieus: hoe beter PostNL presteert hoe meer winst (er zullen immers meer verzenders voor PostNL kiezen) hoe beter dat is voor de aandeelhouders. Dus de genoemde aandeelhouders hebben er veel baat bij dat PostNL zo goed mogelijk werkt. En uit ervaring kan ik zeggen dat PostNL internationaal gezien 1 van de beste postbedrijven is. Bezorgtijden die wij normaal vinden zijn in veel andere (zelfs Westerse) landen iets heel bijzonders.
Maar even serieus: hoe beter PostNL presteert hoe meer winst (er zullen immers meer verzenders voor PostNL kiezen) hoe beter dat is voor de aandeelhouders. Dus de genoemde aandeelhouders hebben er veel baat bij dat PostNL zo goed mogelijk werkt. En uit ervaring kan ik zeggen dat PostNL internationaal gezien 1 van de beste postbedrijven is. Bezorgtijden die wij normaal vinden zijn in veel andere (zelfs Westerse) landen iets heel bijzonders.
Overigens, even serieus, mijn pakje is er ook nog niet !
Weet alleen niet die ik openbaar de schuld moet geven, Royal Mail of England of Post.nl.......
Weet alleen niet die ik openbaar de schuld moet geven, Royal Mail of England of Post.nl.......
Misschien bent u wel vergeten om een bestelling te plaatsen en wacht daarmee tevergeefs op "uw" pakje.Brahms schreef:Overigens, even serieus, mijn pakje is er ook nog niet !
Is dit een opsomming van de bezorgers van PostNL. Dan snap ik dat pakjes zoek raken en / of te laat bezorgd worden.
-
Het schijnt dat John de Mol een TV concept heeft bedacht rond mensen die hun pakje een dag te laat hebben ontvangen. Op NET5 krijg je een programma waarbij 1 van de aandeelhouders een bloemetje gaat langs brengen bij de slachtoffers. Bij SBS6 gaat Patty Brad de situatie van de boze Post NL kan doornemen. Op Veronica krijg je een programma waarbij bijstandtrekkers die klagen over het te laat bezorgen een dagje mee mogen werken als bezorger voor Post NL.NeoDutchio schreef:Er is een meeting geweest tussen deze groot aandeelhouders en daarin is besproken dat uw pakje te laat bezorgd zal gaan worden? Zo'n eer heb ik nog nooit gehad.
Er is mogelijk wèl een oplossing. We laten ELK pakje met één taxi direct, en dan bedoel ik direct naar de koper bezorgen, dag en nacht, 24 / 7. Oké, 't kost de koper het bedrag wat op de taximeter staat, maar ach, je hebt dan niets te klagen dat je geen service krijgt. Of is dit idee weer niet acceptabel omdat de kosten dan wat hoger zijn als nu ...............
Ik ben voor transparantie als aandeelhouder, dusscontra schreef:14. Scontra Holdings & investments. Sorry hoor !! maar deze hoort er toch echt bij, anders is uw lijstje incompleet.subodai schreef:Pakje te laat. Deze aandeelhouders van Post NL bepalen het beleid
1. Edinburgh Partners
4.John de Mol
8. The Vanguard Group9..
10. Norges Bank
11.Allianz
12.HSBC Holdings
15. Sjohie postholding II bv.
-
De vraag is alleen of er wel voldoende taxi chauffeurs zijn.mahadma schreef:Er is mogelijk wèl een oplossing. We laten ELK pakje met één taxi direct, en dan bedoel ik direct naar de koper bezorgen, dag en nacht, 24 / 7. Oké, 't kost de koper het bedrag wat op de taximeter staat, maar ach, je hebt dan niets te klagen dat je geen service krijgt. Of is dit idee weer niet acceptabel omdat de kosten dan wat hoger zijn als nu ...............
Welkom en gefeliciteerd met deze uitmuntende investering.sjohie schreef:Ik ben voor transparantie als aandeelhouder, dusscontra schreef:14. Scontra Holdings & investments. Sorry hoor !! maar deze hoort er toch echt bij, anders is uw lijstje incompleet.subodai schreef:Pakje te laat. Deze aandeelhouders van Post NL bepalen het beleid
1. Edinburgh Partners
4.John de Mol
8. The Vanguard Group9..
10. Norges Bank
11.Allianz
12.HSBC Holdings
15. Sjohie postholding II bv.
Daar worden de pakket bestellers van PostNL voor gebruikt, dus het valt te betwijfelen of dit een 'echte' oplossing zal bieden.sylvesterb schreef:De vraag is alleen of er wel voldoende taxi chauffeurs zijn.mahadma schreef:Er is mogelijk wèl een oplossing. We laten ELK pakje met één taxi direct, en dan bedoel ik direct naar de koper bezorgen, dag en nacht, 24 / 7. Oké, 't kost de koper het bedrag wat op de taximeter staat, maar ach, je hebt dan niets te klagen dat je geen service krijgt. Of is dit idee weer niet acceptabel omdat de kosten dan wat hoger zijn als nu ...............
pakketbezorger per deurwaarder. Persoonlijker wordt het niet
Dan worden er veel minder pakketjes besteld, dus misschien dat het dan wel kan.sylvesterb schreef:De vraag is alleen of er wel voldoende taxi chauffeurs zijn.mahadma schreef:Er is mogelijk wèl een oplossing. We laten ELK pakje met één taxi direct, en dan bedoel ik direct naar de koper bezorgen, dag en nacht, 24 / 7. Oké, 't kost de koper het bedrag wat op de taximeter staat, maar ach, je hebt dan niets te klagen dat je geen service krijgt. Of is dit idee weer niet acceptabel omdat de kosten dan wat hoger zijn als nu ...............