LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Post nl pakket niet ontvangen maar volgens Post NL wel
Post nl pakket niet ontvangen maar volgens Post NL wel
Ik heb gisteren (bij bol.com) een nintendo WII besteld met veel spellen (totaal bedrag bijna 1000 euro), het zou vandaag geleverd worden, maar er was niks gekomen.
Nu keek ik via de traceercode online op Post NL voor deze zending en daar staat dat het wel is afgeleverd, er staat zelfs een andere handtekening bij die niet van mij is (er moest voor deze zending getekend worden).
Wat moet ik nu doen? Kan het pakketje gestolen zijn?
Nu keek ik via de traceercode online op Post NL voor deze zending en daar staat dat het wel is afgeleverd, er staat zelfs een andere handtekening bij die niet van mij is (er moest voor deze zending getekend worden).
Wat moet ik nu doen? Kan het pakketje gestolen zijn?
Re: Post nl pakket niet ontvangen maar volgens Post NL wel
al met postnl gebeld? wat zeiden die?
Re: Post nl pakket niet ontvangen maar volgens Post NL wel
Waren niet meer bereikbaar, ga ik morgen doen.
Bol.com wel al gebeld en ze zeggen een onderzoek te gaan starten.
Mijn angst is alleen dat ik het kwijt ben.
Bol.com wel al gebeld en ze zeggen een onderzoek te gaan starten.
Mijn angst is alleen dat ik het kwijt ben.
Re: Post nl pakket niet ontvangen maar volgens Post NL wel
Pakket of aangetekende brief niet ontvangen?
Als uw brief of pakket is geregistreerd, ontvangt u een Track & Trace-code. Met deze code kunt u zelf nagaan of uw post is bezorgd of waar deze zich bevindt. U doet dit via Track & Trace of via telefoonnummer 0900-0570 (€ 0,45 per minuut).
Houd in beide gevallen de Barcode of Track & Trace-code van de zending én de postcode van de geadresseerde bij de hand. Beide gegevens zijn nodig om na te gaan waar de post zich bevindt.
Vraag of klacht
Als u een vraag of klacht heeft over de postbezorging heeft kunt u het vragenformulier of klachtenformulier invullen. Na ontvangst van uw klacht per e-mail stuurt PostNL u binnen 2 werkdagen een reactie.
bron: http://www.postnl.nl/voorthuis/brief-ve ... ost-kwijt/
Alleen de verzender kan een onderzoek laten instellen door post.nl !
Als uw brief of pakket is geregistreerd, ontvangt u een Track & Trace-code. Met deze code kunt u zelf nagaan of uw post is bezorgd of waar deze zich bevindt. U doet dit via Track & Trace of via telefoonnummer 0900-0570 (€ 0,45 per minuut).
Houd in beide gevallen de Barcode of Track & Trace-code van de zending én de postcode van de geadresseerde bij de hand. Beide gegevens zijn nodig om na te gaan waar de post zich bevindt.
Vraag of klacht
Als u een vraag of klacht heeft over de postbezorging heeft kunt u het vragenformulier of klachtenformulier invullen. Na ontvangst van uw klacht per e-mail stuurt PostNL u binnen 2 werkdagen een reactie.
bron: http://www.postnl.nl/voorthuis/brief-ve ... ost-kwijt/
Alleen de verzender kan een onderzoek laten instellen door post.nl !
Re: Post nl pakket niet ontvangen maar volgens Post NL wel
Niet postNL bellen, maar contact met bol.com opnemen en vragen wara je pakket blijft.
Of zeggen dat het pakket nooit ontvanegn is. etc. etc.
Of zeggen dat het pakket nooit ontvanegn is. etc. etc.
-
- Berichten: 1378
- Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37
Re: Post nl pakket niet ontvangen maar volgens Post NL wel
Wanneer de handtekening niet overeenkomt moet je niet bij PostNL zijn. Zij helpen je dan niet verder. De afzender heeft een overeenkomst met PostNL en niet de geadresseerde. Daarover kreeg ik dan zéér boze telefoontjes op binnen. Klantvriendelijker zou zijn dat ook de geadresseerde hiervan een melding mag maken, maar dat is helaas niet toegestaan. Je kunt hier evenmin klacht van laten opmaken.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 jan 2014 09:47
Re: Post nl pakket niet ontvangen maar volgens Post NL wel
Wanneer je pakket niet aangekomen is, dan is de webshop verplicht te zorgen dat je het alsnog krijgt.
Deze zullen je gewoon een nieuwe sturen(dat moeten ze ook).
In het vervolg gewoon zeggen dat men duidelijk vermeld dat het pakketje enkel op het aangegeven adres afgegeven mag worden, dus niet bij de buren!!!
Deze zullen je gewoon een nieuwe sturen(dat moeten ze ook).
In het vervolg gewoon zeggen dat men duidelijk vermeld dat het pakketje enkel op het aangegeven adres afgegeven mag worden, dus niet bij de buren!!!
Re: Post nl pakket niet ontvangen maar volgens Post NL wel
Hi Sieradzky,
Wij maken al ruim een jaar gebruik van een pakketbrievenbus aan ons huis. Dat is heel makkelijk: de bezorger stopt daar het pakketje in en sluit de box dan af. Als we 's avonds thuis komen halen we het pakje, of soms zelfs wel twee of zo, er gewoon uit. Onze buren zijn er ook erg blij mee, scheelt ze veel pakjes voor ons in ontvangst nemen.
Wij hebben de box gezocht via Google, als je dan zoekt op pakketbrievenbus of pakketbox of zo dan vind je er al een heleboel.
Succes!
Wij maken al ruim een jaar gebruik van een pakketbrievenbus aan ons huis. Dat is heel makkelijk: de bezorger stopt daar het pakketje in en sluit de box dan af. Als we 's avonds thuis komen halen we het pakje, of soms zelfs wel twee of zo, er gewoon uit. Onze buren zijn er ook erg blij mee, scheelt ze veel pakjes voor ons in ontvangst nemen.
Wij hebben de box gezocht via Google, als je dan zoekt op pakketbrievenbus of pakketbox of zo dan vind je er al een heleboel.
Succes!